2013. december 5., csütörtök

20. Fejezet

Sziasztok! Na egy kicsit hamarabb hoztam ezt a részt mert ezen a héten több volt az időm. Bocsi, hogy egy kicsit rövidre sikerült de nem volt nagyon ihhlet. Szóval bocsi az unalmas részért! És kösz a kommenteket! Nagyon jó estek!

*Liz szemszöge*

Épp az iskola fele tartottunk Harryvel mikor azon kezdtem el gondolkodni, hogy milyen is lesz most tanítani. Még sosem voltam olyan helyzetben, hogy én tanítsak valakinek, nem, hogy egy egész csapatnak.
- Te is ott maradsz?- kérdeztem Harrytől
- Hát...- makogott
- Harry! Nem muszáj ha nem akarsz!
- Nem az! Szívesen maradnék...csak van egy kis dolgom amit muszáj elintéznem. - magyarázta meg
- Ja! Ammm....Semmi gond! Megértem!- próbáltam mosolyogni
- Köszönöm!- adott egy puszit a homlokomra majd megállította az autót
- Szia!- szálltam ki
- Jövök majd!- mosolygott rám és el is

Bementem az épületbe ahol elég nagy volt már a mozgás. Megkerestem a termet amit Dani mondott és elindultam befele.
- Hello! Sziasztok!- köszöntem és erre mindenki felém kapta a fejét
- Oh! Liz! Szia!- puszilt meg Dani
Mindenki köszönt nekem majd bemutatkoztunk egymásnak. Első látásra elég szimpatikusnak néztek ki.
- Liz!
- Frady???- lepődtem meg
- Igen! Szia! Hát te?- kérdezte
- Ezt inkább én kérdem tőled! Te táncolsz?
- Hát...Igen! Már elég rég óta!
- Azta! Nem is néztem volna ki belőled!- kacagtam el magam
- Látom már meg is ismerkedtetek!- jött oda barátnőm
- Ja! Azért mert.....- kezdte Frady
- Osztálytársak vagyunk!- fejeztem be
- Oh! Annál jobb! Tudod Liz...Tartozom neked egy vallomással....Szükség volt egy fiú táncosra is és ezért megkértem Fradyt, hogy vállalja el. Remélem nem gond!?
Nem tudtam megszólalni annyira lesokkolt amit Dani mondott. Úr Isten! A suli legmenőbb srácával fogok táncot tanítani! Húúúú!
- Liz? Valami gond van?- néztek rám mindketten
- Ja nem! Bocs csak....Elgondolkodtam! Ja persze! Nincs semmi gond! Sőt örvendek Fradynek!- mondtam
- Rendben! Akkor itt is hagylak titeket, hogy megtarthassátok az első órátokat!- indult el kifele
- Hova mész?- kérdeztem
- Vár rám az iroda! Ezért vagytok ti nekem! Nem tudtam ketté szakadni. Na jó munkát!- és már kint is volt
- Kösz!.....- majd a táncosok fele fordultam- Hello megint! Akkor ismét elmondanám: Liz Hawson vagyok, ő itt meg Frady Watts és mi fogunk nektek társastáncot tanítani.- mondtam
- Ja....Oké! És akkor most ,ost magázzunk vagy tegezzünk titeket?- kérdezte az egyik srác
- Tényleg? Hogy lesz?- szólt egy másik is
- Hogy hívnak?-kérdeztem az első srácot
- Leo!
- Nos, Leo! Nyugodtan tegezzetek, viszont a rend és a fegyelem kötelező! Rendben?
- Remek! Mert nem látszol valami idősnek! Őszintén szólva egyikőtök sem látszik annak!- akadékoskodott
- Na jó! Elég legyen! Ne szemtelenkedj!- szólt oda Frady
- Igenis Uram!- emelte védekező tartásba a kezét Leo
- Na jó! Kezdjünk bele!- én
- Először is álljatok párba!- kezdte Frady
- Majd a lányok fogják meg a fiúkat itt.- mutattam Frady vállán
- Majd a fiúk itt a lányokat!- tette a kezét a derekamra
- Akkor a lépések! Jobb láb! Előre- hátra- előre- hátra- oldal- és fordul!- csináltuk végig a mozdulatsort
- Most ti!- Frady
- Mindenki hiba nélkül megtudta csinálni elsőre. Ez elég jó- mondtam Fradynek
- Igen! Elég tehetségesnek tűnnek. Jó a mozgáskoordinációjuk.
- Nekem is tetszik!
- Rendben! Látom ez megy! Akkor tegyünk hozzá még pár lépést!
Elég jól haladtunk. És ha így megy akkor talán sikerül lerakni még ma az alapokat.

*Harry szemszöge*

Muszáj volt eljönnöm és nem nézhettem meg Lizt mert azt beszéltük a többiekkel, hogy ma találkozunk az 1D házban és megbeszéljük Liz szülinapját. Ahogy megérkeztem leparkoltam és elindultam befele.
- Sziasztok!- mentem be
- Szia Harry!- köszönt mindenki
- Dani?- kérdeztem miután végigmértem mindenkit
- Még nem tudott elszabadulni de amint tud jön!- Liam
- Oké!
- Amúgy Liz, hogy fogadta, hogy nem maradsz vele az első napján?- kérdezte Louis
- Hát...Azt mondta, hogy nem gond...De szerintem elég rosszul esett neki.
- Sziasztok!- futott be Dani- Bocsi csak....Nincs sok időm!- adott puszit Liamnek majd leült
- Na! Ha mindenki itt van akkor elmondom, hogy mire gondoltam. Mivel ez a 18. szülinapja és ez egy elég fontos év ezért én egy nagy bulit tervezek. Ti mit szóltok hozzá?- néztem a többiek fele
- Szuper! Lehetne mondjuk annál a kis háznál ott kint. Emlékeztek?!- örvendezett El
- Igen! Rendben! Még valaki ötlet? Hozzáfűznivaló?- kérdeztem
- Osztálytársakat is hívunk?- Niall
- Hát...Nem tudom! Én ma megismerkedtem egy Mikeval. Lola? Milyen a srác?- kérdeztem
- Rendes! Nincs gond vele!
- Oké! Akkor ő is jöhet! Még valaki?
- Hát...Vannak még egy páran de én ezt a felét elintézem. rendben?
- Oké! Köszönöm!
- Ja! Csak olyan embereket hívjunk akik nem fognak majd nyaggatni, hogy autogrammot akarnak meg ilyenek. Nem szeretném ezzel eltölteni a napomat.- mondta Zayn
-Igen Lola! Ez fontos lenne!- kértem meg én is
- Rendben! Bízzátok csak rám! Én elintézem a meghívókat is!
- Oké! Én meg vállalom a díszeket!-Eleanor- Úgy- e Louis segítesz?
- Persze!
- Rendben! Majd én hozom a tortát.- egyeztem bele
- Én meg ha gondoljátok intézem a zenét- Niall- Tudjátok, arra a srácra gondoltam aki azon a díjátadó partin volt DJ. Mit szóltok?
- Nekem rendben van! A múltkor elkérted a számát?- én
- Igen! Mondtam, hogy még jól jöhet!
- Igazad volt!- Liam- De ha már itt tartunk akkor mi Daniellevel vállaljuk az ételt. Ok?
- Remek! Akkor ha minden megvan én ma szólok Katenek, hogy ne tervezzenek semmit Szombatra mert mi akarunk.- mondtam
- Na jó! Akkor én megyek is vissza! Már biztos keresnek, hogy merre vagyok!- indult ki Danielle
- Köszi, hogy jöttél!- szóltam utána
- Nincs mit! Sziasztok!
- Én is megyek mert Liz hamarosan végez! Köszi, hogy segítetek!- indultam ki
- Nincs mit! És mihelyt valaki valamivel halad szólunk!- Louis
- Rendben! Köszi! Sziasztok!
- Szia!
Beszálltam az autóba és elindultam az iskola fele. Mikor megérkeztem leparkoltam és bementem az épületbe majd egyből fel a táncterembe. Mikor beértem Lizék még táncoltak. Gondoltam, hogy épp egy tanítvánnyal táncol, de amilyen jól ment a srácnak nem hiszem, hogy most kezdte volna. Még két percig táncoltak ketten majd leállt a zene.
- Na srácok! Akkor most ti jöttök!- mondta
Senki sem mondott semmit csak mindenki sikítozott meg tapsolt. Gondolom nagyon tetszett nekik amit ketten táncoltak.
- Liz! Elképesztőek voltatok!- mondta az egyik srác
- Köszi Leo!
- Annyira jó volt!- gratuláltak mind
Láttam, hogy Liz nagyon jól érezte ott magát és boldog volt. Már rég láttam ennyire boldognak.
- Na akkor kezdjük!- szolt a srác
- Nézzétek! Harry Styles!- és vagy 15 lány elindult, na jó rohanni kezdett felém
- Hello!- mosolyogtam rájuk.
- Harry! Nagy rajongód vagyok!- kezdett el sírni az egyik lány.
- Jaj! Ne sírj! Gyere ide!- öleltem át
Erre minden lány átölelt és egy csoportos ölelés lett belőle. Miután mindenkinek aláírtam a kezét  meg elegendő képet is csináltunk Liz jött oda hozzám.
- Szia!- mosolygott rám
- Szia kicsim!- csókoltam meg
- Nem vettelek észre!
- Nem gond! Jó volt titeket nézni! De nem kéne befejezd a tanítást?- kérdeztem
- Srácok! Mára ennyi volt! Holnap befejezzük!- mondta hangosan- Na ennyi volt! Átöltözöm és mehetünk!
- Rendben! Akkor menj öltözni!- engedtem el a kezét
- Hello! Frady!- jött oda a táncos srác
- Hello! Harry!- fogtunk kezet
- Akkor te vagy Liz barátja?- kérdezte
- Igen! És te ezek szerint a táncostársa és osztálytársa?
- Igen!
- Na kész vagyok!- jött oda Liz- Na már meg is ismerkedtetek?
- Igen!- én
- Remek! Kösz a mai próbát! Aztán holnap találkozunk Frady!.- Liz
- Oké! Sziasztok!
- Hello!- köszöntem el én is
Kimentünk és beszálltunk a kocsiba.
- Figyelj Harry! Tudod...azt beszéltük Fradyvel, hogy mivel együtt járunk táncot tanítani és egy suliból megyünk át a másikba ezért könnyebb lenne ha Fradyvel mennék. És akkor neked majd csak a táncsulihpz kellene értem jönnöd! Mit szólsz?- mondta el
- Ammmm...Nincs ezzel semmi gond csak....Nem azt mondtad, hogy egy beképzelt srác ez a Frady?
- Hát...De...Csak közben jobban megismertem és nagyon jó fej!
- Értem! Hát....Akkor ez esetben nincs ellenvetésem!- mondtam
- Oké!
- Amúgy tényleg nagyon szuperek voltatok!
- Kösz! Kár, hogy nem tudtál maradni. Tényleg! Mit csináltál az az idő alatt?
Na ez volt az a kérdés amit nem akartam, hogy rákérdezzen mert akkor hazudnom kell neki.
- Am! Találkoznunk kellett a srácokkal a turné miatt.
- Értem!

*Liz szemszöge*
 
Ez után már nem igazán beszélgettünk mert odaértünk Katek házához. Bementünk a házba, de senki sem volt a nappaliban.
- Hahó! Anya! Apa!- kiabált Liz!
- Itt vagyunk a konyhában!- hallatszott anya hangja
- Sziasztok!- köszöntem
- Sziasztok!
- Camaron?- néztem az ismerős lányra
- Szia Liz!- ölelt át
- Szia! Hát te?- kérdezte
- Am...Anyukáddal akarok csináltatni magamnak egy különleges alkalomra ruhát....
- Oh....Csak nem Stefan?- néztem rá arra célozva, hogy összeházasodnak a barátjával
- Ja nem! Egy bankettre lesz! Amúgy Stefannal már vége!
- Oh! De sajnálom! Ja amúgy ő itt Harry! A barátom! Harry ő itt Camarom az egyik régi barátom!- mutattam be őket egymásnak.
- Örvendek!- Harry
- Én is! Na de ne haragudjatok de muszáj mennem mert még elég som elintéznivalóm van. Aztán még beszélünk Liz! Sziasztok!- köszönt el
- Szia!- kísértem ki

*Harry szemszöge*

Megvártam míg Liz kimegy majd elkezdtem elmesélni a családnak a szombati teendőket.
- Na....Mint tudjátok nemsokára itt van Liz szülinapja és ezért a srácokkal szervezünk neki egy meglepetés bulit. Szombatra gondoltuk és úgy, hogy itt lenne reggel a családdal egy kis összeülés majd kimennék egy házhoz amit kibérelünk és ott is aludnánk.- mondtam el
- Gondolom mi azon nem kell résztvegyünk!?- Kate
- Hát...Én nem akarlak megbántani de ez egy ilyen.....
- Nem kell megmagyarázni Harry! Értettük!- mondta Sam
- Nem gond úgy- e?- kérdeztem
- Nem dehogy!
- De Tom meg Rom! Jó lenne ha ott lennétek!
- Oké!- Tom
- Na itt vagyok! Mehetünk!
- Nem maradtok még? -kérdezte Kate
- Az a baj anya, hogy nagyon fáradt vagyok! Sok volt ez a rengeteg program egy napra. - mondta Liz
- Rendben akkor jó éjt!- kísértek az ajtó fele
- Jó éjt! Sziasztok!- indultunk a kocsi fele
Beszálltunk a kocsiba és egyenesen hazamentünk. Ahogy beestünk a házba Liz elkezdett készülődni a holnapra én meg elmentem tusolni. Miután mindketten készen voltunk bementünk a szobába és bebújtunk az ágyba.
- Akkor...Jó éjt!- puszilt meg
- Neked is!- és lekapcsoltam a lámpát..................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése