2013. szeptember 21., szombat

14. Fejezet

Sziasztok! Látom csökkent az olvasók száma. Nem tudom, hogy ez annak tudható, hogy megkezdődött a suli vagy már meguntátok a történetet. Hát...Azon gondolkodom, hogy abbahagyom a történetet. Lehet nem vagyok elég jó iró. Ha szeretnétek, hogy folytassam akkor kommenteljetek, pipáljatok vagy akár iratkozzatok fel. Lehet, hogy ez az utolsó rész!

*Harry szemszöge*


Reggel, amikor megébredtem nagyon izgatott voltam az interjú miatt. Kicsit forgolódtam még az ágyban de arra döntöttem, hogy lemegyek és megnézem, hogy Rose lent van e. Lesétáltam a konyhába de ami fogadott az belém fojtotta a szót.
- Jó reggelt Rose! Beszélnünk ké.........- álltam ott lefagyva
- Jó reggelt Harry! A hölgy önt kereste!- mutatott a kint álló lányra, aki mihelyt észrevett már el is indult befele.
- Ammm....Köszönöm Rose! Akkor bemegyünk a dolgozószobámba.
- Rendeben!- Rose
Bementünk a szobába és becsuktam az ajtót.
- Hello Harry!- köszönt
- Te meg mi a fenét keresel itt?- ordibáltam csendesen
- Mi van? Igy kell üdvözőlni egy régi barátot?- mászott rám
- Te nem vagy régi barát...Szóval nem vagy kivánatos személy. Mond miért jöttél és utána menj el!- mondtam határozottan
- Most miért vagy ilyen hideg hozzám?
- Csak!...Mond már! Mit akarsz?- piritottam rá
- Téged! Kellesz Harry!
- Bocs de ebben nem tudok segiteni, szóval....Mehetsz is!- mutattam az ajtó fele
- Harry! Jajj bocsi! Zavarok?- nyitott be Liz
Pont ez volt az amit nem akartam.Nagyon nem akartam,  hogy ők találkozzanak.
- Semmi gond kicsim!- csókoltam meg direkt Lora fele fordulva, hogy lássa neki itt nincs helye.
- Csak azért jöttem, hogy szóljak hamarosan mennünk kéne!- Liz
- Hello! Lora vagyok!- fogtak kezet
- Szia! Liz! Honnan ismeritek egymást?- mosolygott ránk















- Meséld el neki Harry!- mondta önelégülten Lora
Nem engedhettem, hogy Liz rájöjjön! Az egyszerűen nem következhet be!
- Majd elmesélem! De Lora! Te nem menni készültél?- tessékeltem ki az ajtón
- De!- mutatott felém egy lenéző mosolyt majd elindult kifele- Szia Liz! Találkozunk még!
- Szia! Biztos!- válaszólt Liz

*Liz szemszöge*


Miután kikisértük Lorát, elindultunk a szobánk fele. Nem tudom, valahogy nem volt szimpatikus nekem ez a csaj. Ahogy vigyorgott, mintha lenéző lett volna. Mivel már csak ketten voltunk Harryvel gondoltam rákérdek, hogy ki is volt ez a lány.
- Ki volt ez?
- Ammm...Csak....Egy lány....- makogott
Nem ismerem túl rég Harryt, de annyira igen, hogy tudjam most nem mond igazat.
- Harry! Csak az igazat!
- Azt hiszem egy bekattan rajongó- mondta elég határozottan
Nem todom, hogy miért érzem igy, de szerintem Harry titkol valamit. Attól félek, hogy a sokat emlegetett múltjával kapcsolatos.
- Értem! Na jó. Gyere menjünk öltözni!- indultam el
- Liz!?!
- Igen?!?- fordultam vissza
- Gyere ide!- tárta szét a karjait
- Mi a baj?- öleltem át
- Tudod ugy e, hogy mindennél jobban szeretlek?- nézett le rám
- Persze! És én is! De miért mondod most ezeket?
- Csak úgy! Mert SZERETLEK!
- Na gyere!- fogtam meg a kezét
Felmentünk a szobánkba és vettünk magunkra valamit. Nem nagyon foglalkoztunk az öltözködéssel, mert tudtuk, hogy az interjú előtt úgy is átöltöztetnek.

                                                    ~**************~

- Na akkor mehetünk?- nézett ránk Boos
- Igen! Csak Harry Zárja be az ajtót.
- Na itt vagyok!- ült be mellém
- Hello!- fogtak kezet
- Szevasz! Egyből az arénához vigyelek?
- Igen!
- Oké! Úgy tudom ott vannak a ruháitok is!
- Akkor menjünk! Mert most irt Louis, hogy Paul akar mondani valamit, szóval siessünk!- mondtam
- Én tudom mit akar Paul!- legyintett Harry
- És mit?
- Hát...Amit minden nyár végén elmond! Hogy idézem:- váltott mélyebb hangra- " Vége a nyárnak srácok! Most már belekedünk a kemény munkába. Koncertek, interjúk, új dalok!" Mindig ezt mondja!- röhögte el magát Harry
- Hmm....De bolond vagy!- löktem meg- Azért igyekezzünk!
15 perc alatt odaértünk. Kézen fogva sétáltunk be az arénába, úgy, hogy közben 1000 fotós kattogtatta a vakuját. Rengeteg sok rajongó állt ott, hogy bemehessen az arénába. Mikor meglátták Harryt akkora sikitás tört ki, hogy nem hallottam a saját hangom. Kis idő elteltével észrevették, hogy kéz a kézben sétálunk ezért nagy csend lett, majd kis idő múlva megint nagy sikitás. Nem értettem. Most azért sikitottak mert utálnak vagy azért mert örvendenek nekünk.
Nem foglalkozva velük bementünk és egy fotós megkért hadd csinálhasson rólunk egy képet. Mi belementünk és beálltuk a fotóhoz.

















- Sziasztok!- mentünk oda a többiekhez
- Hello!- köszönt mindenki
- Sokan vannak?- kérdezte Eleanor
- Vannak elegen!
- A fenébe! Nem biroma tömeget!- El
- Semmi baj! Nem lesz gond!- ölelte meg Louis barátnőjét
- Remélem is!
- Perrie nem jön igaz?- néztem Zaynre
- De igen! Azt mondta nem akarja kihagyni!
- Akkor hol van?- kérdeztem
- Azt mondta most jön befele.
- Sziasztok!- jött oda Perrie
- Perrie! Miért nem szóltál?- öleltem át
- Mert nem tartottam fontosnak!- Perrie
- Az nem fontos, hogy az anyukád beteg?- vontam kérdőre
- De fontos csak....- és nem tudta befejezni mert jött Paul
- Na itt van mindenki?- Paul
 - Igen!- Louis
- Hát akkor először is: Sziasztok!- kezdett bele
- Hello!- köszöntünk mind
- Na....Hát vége van a nyárnak fiúk, lányok! Most már bele kell kezdenünk a kemény munkába. Kezdődnek a koncertek, interjúk, új dalok, sőt még fotózások is! Úgyhogy megkérlek teljes munkaerővel dolgozzatok, és vegyétek úgy, hogy ez az interjú a munkátok kezdete.
Mi ezután a szöveg után összenéztünk Harryvel és elmosolyodtunk. Paul pont azt mondta amit Harry parodizált a kocsiban.
- Ja! És srácok! Valószinű hamarosan lesz egy 5 hónapos turnétok is!- tette még hozzá Paul
- És a lányok jöhetnek?- kérdezte Harry
- Hát...Nem tudom! De megpróbálom megoldani.
- Köszönjük!
- Na! Most menjetek, öltözzetek át! Fiúk itt, lányok meg ott!- mutatta- Itt találkozunk!
Bementünk az öltözőbe ahol már Emma meg Taylor már vártak.
- Sziasztok!- köszöntem nekik
- Liz! Már megint nőtt a hajad!- emelte meg Emma az egyik fürtömet
- Na jó lányok! Gyertek!- hivott Tay
- Elvettük a ruháinkat és már mentünk is felöltözni.
- Akkor ma megyünk ugy e?- kérdezte Eleanor
- Vásárolni?Ja persze! Az nem maradhat el!
- Akkor oké!
- Lányok! Megvagytok?- kérdezte kintről Tay
- Igen!- jöttünk ki teljesen egyszerre.
- Csodásak vagytok!- mért végig Tay
- Köszi!
- Liz! Ez ruha fantasztikusan áll rajtad!- Eleanor
- Köszi! Viszont te is nagyon csini vagy, vagyis mind azok vagytok!- mondtam Perrienek meg Lolának
- Akkor jöhetnek a fodrászok?- kérdezte Emma
- Igen! Én itt végeztem!- indult ki Tay
Mindegyikőnknek volt külön fodrász aki olyanra csinálta a hajunkat amilyenre csak akartuk.
- Akkor? Egy kis göndörités?- kérdezte Emma
- Rendben! Az szuper lenne!
Elég hamar elkészültünk és már az utolsó simitáson is túlestünk.
- Köszi szépen!- mentünk ki
- Nincs mit! Sziasztok!
Bementünk a szobába ahova a találkozót szerveztük. A fiúk és Paul már ott vártak ránk.
- Azt hittük már sosem lesztek meg!- mondta Louis Eleanornak
- Hadd Louis! Nőből vannak. Vagy nem?- szólt bele Harry- Csodálatosan néztek ki kincsem!- jött oda hozzám
- Köszi! Taynak és Emmának köszönhető.
- Ja! Meg a szüleidnek!- kacagott
- De bolond vagy!- csaptam nyakon játékosan
- Miért? Nem?
- De!- kacagtam el magam
- Látod- látod! Nekem lett igazam. Már megint!
- Hát neked hogyne! Te kis egoista!
- Egoista? Én? Nem!!!- rázta meg a fejét
- Na jó! Ha mind itt vagytok akkor mehetünk!- mondta Paul
Ez a mondat hallatán hatalmasat dobban a szivem és olyan nehéz lett mintha egy kiló valamit ráakasztottak volna. Nagyon féltem a bejelentéstől de ugyanakkor vártam is.
- Remélem el tudnak majd fogadni!- mondtam Harrynek a kezét szorongatva
- Muszáj lesz nekik!- puszilt meg
Elindultunk befele és a műsor már el volt kezdődve.
- Jó napot kedves nézőink! Ma a One Direction lesz itt velünk barátnőstől, hogy válaszóljon az önök által feltett kérdésekre. - kezdett el beszélni a műsorvezető
Ez a mondat után nagy sikitás keletkezett és mindenki az kiabálta, hogy One Direction.
- Akkor üdvőzlöm a stúdióban: A One Directiont, Perriet, Eleanort, Lolát és Lizt! - kiáltotta el magát ismét a músorvezető
Bementünk és elfoglaltuk a helyünket.
- Sziasztok! Sam Parker vagyok!- mutatkozott be
- Hello!- köszöntünk mind
- Lányok! Titeket ismerlek! De Lola...téged még nem! De majd visszatérünk még erre! Hogy telt a vakáció?
- Jól! Elég sok minden történ a nyár alatt!- Niall
- És? Kipihentétek magatokat?- nézett most Harry fele
- Hát...Megpróbáltuk...De azért  és eltudnám viselni ezt még egy hétig.- nevette el magát
- Nah! Hát akkor! Itt van egy pár kérdés!
- Renben!  A rajongókért mindent!- Louis
- Az első kérdés: -  már előre féltem ettől, de most még jobban.- Niall! Igaz, hogy együtt vagytok Lolával?
- Ammm.....Igen!- jelentette ki Niall
- Nah lányok! Akkor mostmár Niall is foglalt!- nézett a közönség fele Sam- Na...A következő: Liam és Danielle! Igaz, hogy venni akartok egy kutyát?
- Hát igaz! De még nem tudjuk, hogy, mikor!- Liam
- Ja! Zayn! Hallottunk valami olyansmit, hogy az eljegyzésen töröd a fejed! Igaz?- nézett rá Sam
- Am...Hát....Az a helyzet, hogy mi Perrievel.....
- Szakitottunk!- fejezte be Perrie
Erre a válaszra mindenki elhallgatott.
- Am...Ne haragúdjatok! Nem akarok tolakodó lenni...Viszont most mondják, hogy jött egy olyan kérdés....
igaz e, hogy Liz miatt szakitottatok?
Azt hittem, hogy elsüllyedek szégyenebmen. Hogy tudnak az emberek ilyent kérdezni? Láttam, hogy nem csak én hanem Harry is meglepődött. Nem volt mit tennünk, csak vártuk, hogy Zayn mit válaszól.
- Ja! És itt van egy kép rólatok!

















Mikor megláttam a képet enyhén kifejezve rosszul lettem. Előjött a légszomjam és gyakorlatilag fúldokólni kezdtem.
- Liz! Jól vagy?- kérdezte Harry
- Persze! Igen!- vettem nagy levegőt
- Figyeljetek! Ez a kép nem igazi!- kezdte el Zayn- Nem tudom kinek érdeke, hogy ilyeneket kitaláljon, de senki ne higgyen neki! Nem mintha  el akartuk volna mondani de Lizt nem akarjuk ebbe belekavarni. Perrievel azért mentünk külön mert túl sokat veszekedtünk. Szóval...Liznek ehhez semmi köze!- ült le Zayn
- Rendben Zayn! Na de viszont van itt egy másik kérdés amit több százan feltettek. A kérdés a következő: Harry és Liz! Igaz, hogy összejötetek vagy csak barátok vagytok?
Eljött a várva várt kérdés. Mostmár csak az volt hátra, hogy mit válaszolunk. Nagy csend volt. Mindenki kiváncsian várta a választ. Harry felém fordult majd Sam fele.















- Igen! Együtt vagyunk!- mondta ki Harry majd megcsókolt
Mindenki sikitani, kiabálni és éljenezni kezdett. Nem tudtam eldönteni, hogy ez  most jó vagy rossz, ezért Sam fele nézve vártam a következő kérdést.
- Oh! Akkor ez most mindenkit meglepett. És mióta vagytok együtt?
- Hát....Egy ideje!- mondtam
- Rendben...Akkor most jön az, hogy felálltok és aki feláll annak kérdéseket tesznek fel a közönségből. Rendben?- nézett ránk
- Igen!
Már mindenki felállt csak én voltam még hátra.
- Liz! Te következel!- Sam
Felálltam és vátam a kérdéseket.

















- Liz! Miért titkóltátok a kapcsolatotokat?
- Hát...Mert nem álltam még készen arra, hogy elmondjuk!- mosolyogtam a kérdezőmre
- Tényleg Taylor Lautner a stylistod?
- Ammm....Igen!
- És nem fúrcsa, hogy egy sztár öltöztet?
- Nem! Tudjátok, mikor egy sztár a pasid akkor nem tűnik fel!- nevettem el magam
- És te is suliba jársz?
- Igen! Még egy évet.
- És nem gondolod, hogy problémáid lesznek majd?
- Nem tudom! Lehet!
- Láttunk egy idegen férfivel. És úgy gondoljuk, hogy megcsalod Harryt!- mondta az egyik lány
- Nem! Szeretem Harryt!
- De akkor ki volt az a pasas?
- Meg van tiltva, hogy nem járhatok számotokra idegen pasassal?- néztem a kérdezőmre flegmán










- De járhatsz! Csak elég fura!
- Na ne! Az, hogy beszélgetek az unokatesóm barátjával? Nagyon fura! Igazad van!- gúnyoskodtam
- Rendben! Nincs több kérdésem!- ült le a kérdezőm.
- Nah lányok! Akkor már Harry is foglalt!- Sam
Megint kaptunk egy nagy sikitást. Harry elvette a mikrofon majd csak annyit mondott:
- Köszönöm!
Aztán felém fordul és megcsókolt. Mindenki csak tapsólt és éljenezett.
- Köszönjük a figyelmet! Holnap ismét jövünk, és velünk lesz Justin Bieber! Viszont látásra!- köszönt el Sam
A kamerák leálltak és szabadon beszélgedhettünk.
- Köszönünk mindent srácok!- állt fel Sam
- Mi is köszönjük!- Harry
- Gyertek!- hivott Paul
Mind kezetfogtak Samel és mentünk is kifele. Bementünk az öltözőbe, átvettük a ruháinkat és mentünk a kisasztalhoz ahol aláirást adtunk mindenkinek.

















Kb. még egy fél órát voltunk ott majd elindultunk az autók fele.
- Ezt meg kell ünnepelni!- emelt meg Harry
- Mikor hazamegyek! Oké?
- Miért? Hova mész?
- Eleanorral azt beszéltük, hogy elmegyünk egyet vásárólni mert már rég nem volt időnk egymásra.- mndtam
- Értem! És 8 óra fele visszakaplak?- ölelt át
- Igen! Addigra biztos, hogy hazaérek!- kacagtam.
- Na jó! Van nálad pénz? Adjak?- kérdezte
- Nem! Van nállam! Akkor este fele jövök!- pusziltam meg
- Boosal mész?- Harry
- Igen! De idehozattam a kocsidat, hogy legyen amivel hazamenj!
- Köszönöm! Nagyon édes vagy!
- Akkor mehetünk?- jött oda Eleanor
- Igen! Szia Harry!- pusziltam meg megint
- Szia Harry!- köszönt Eleanor is
- Sziasztok!
Beszálltunk az autóba és az első pláza fele vettük az irányt.
- Akkor itt leszek a parkolóban!- Boos
- Oké! Jövünk majd!
- Nah! Cipő vagy ruha részlegre először?- kérdezte El
- Cipő!- mondtam határozottan
- Oké!
Bementünk, és te jó ég, mennyi jó cipő volt.
- Na mit szól ehhez?- próbáltam fel egy kék cipőt












- Ez nagyon vagány! De nézd, szerintem ez is jól állna.
- Azt mondod?
- Igen!- El
- Akkor a kék jön és ezt meg felpróbálom!
- Én is igy gondoltam!- mondta Eleanor
- Ez is kell! Igazad volt! Nagyon szép!- tettem be a kosárba- Te mit találtál?
- Egy szandált, egy edzőcipőt meg egy magassarkút.- mutatta meg a lábbeliket
- Az igen! Nézd ott még van egy cipős üzlet!
- Menjünk be!- fogta meg a kezem és húzni kezdett
- Jövök már!
Bementünk és még azon kivül kb. 6 üzletbe, ezért nem igazán kezdtük birni a cuccainkat.
- Menjünk tegyük le a cuccokat a kocsiba és utána meg jöjjünk vissza! Mit szólsz?- vetettem fel az ötletet
- Remek ötlet!
Kimentünk de sehol nem láttuk az autót.
- Felhivom Boost!
- Oké!- El
- Szia! Merre vagy?.....Oké!- tettem is le
- Na mit mondott?
- Azt, hogy átküldték a hirességek parkolójába.
- Ja! Akkor menjünk oda!
Átmentünk és megkerestük Boost.
- Te jó ég! És még vissza akartok menni?- kacagott Boos
- Mersze! És még kb. 5 plázába!- kacagtam
- Na gyere Liz!- hivott El
Visszamentünk de most a ruharészlegre. Mikor már 10 szatyor volt mindkettőnknél arra döntöttünk, hogy mehetünk. El is indultunk kifele de egy fotós megállitott.
- Bocsi! Csinálhatok egy képet?- kért meg
- Mivel szépen kértél igen!- mondtam
- Köszönöm!
Letettem a cuccokat és bevágtam a pózt.

















- Nagyon szépen köszönöm Liz! És sok boldog évet kivánok neked és Harrynek is.
- Köszönjük!
- De kedves pali volt!- Eleanor
- Igen! Tényleg!
 Kimentünk és beszálltunk az autóba. Átmentünk még egy pár plázába majd arra döntöttünk, hogy bemegyünk egy kávézóba és kipihenjük a sok járkálást.
- Boss! Te nem jössz be?
- Nem! Nem! Menjetek csak nyugodtan!
Be is mentünk és megrendeltük a kávékat majd leültünk.
- Te Eleanor! Azok az öltönyös pasasok már az első pláza óta követnek!- mondtam
- Azok az öltönyös pasasok a testőreink.- mosolygott
- És én erről nem is tudtam!
- Ja! Ezt akkor mondta Paul, mikor még nem voltatok ott.
- Akkor azért!
- Igen!
- Itt van a kávéjuk!- hozta ki a pincér csaj
- Köszi!- fizettem ki
- Fura, hogy még nem szólitott le senki!- Eleanor
- Csodálkozol? Két ilyen pasi mellett én se mernék megszólalni!- néztem a testőrök fele.
- Igaz!
Hamar megittuk a kávénkat majd kértem egy elvihetőset Boosnak, hogy ő se maradjon ki a jóból. Kimentünk, beszálltunk az autóba és elindultunk Eleanorék fele.

                                                 ~****************~

- Köszi a mai napot!- öleltem meg
- Én is!- indult el befele- Sziasztok!
- Szia!
Elindultunk mi is és pont azon gondolkodtam, hogy de szuper lesz pont 8-ra hazaérek ahogy megigértem Harrynek, de szerentlencségemre lerobbant a kocsi.
- Boos! Én felhivom Harryt, hogy jöjjön értünk és vitesse el a kocsit a javitóba!
- Nem kell! Hadjad! Mindjárt megjavitom!- ellenkezett
Ránéztem az órámra és már fél 9 volt.
- Boos! Ne haragudj de én tényleg felhivom Harryt! Már fél 9 van.- vettem elő a telefonom
- Fél 9? Oh! Nézd! Beindult a kocsi!- mondta boldogan
Kezdett kicsit fúrcsa lenni a dolog, hogy ahogy megmondta mennyi az idő egyből beindult a motor. Túl fáradt voltam ezzel foglalkozni igy inkább csak hagytam az egészet és vártam, hogy hazaérjek. Kb. 9- re értünk haza.
- Köszi Boos! Azért szerintem nézesd meg a kocsit!
- Rendben! És ne haragudj! Szia!
- Szia!



Bementem a házba de senki sem volt bent. Gondoltam, hogy Harry megunt várni és elaludt ezért felmentem a szobánkba de nem volt ott. Elindultam lefele és a konyhában megláttam egy gyönyörű kék ruhát rajta  egy levéllel.
















Ez állt a levélben: " Vedd fel ezt a ruhát és gyere ki a kertbe! Szeretlek! Harry."
Igy is tettem. Felvettem a ruhát és kimentem a kertbe. A látvány ami ott fogadott csodálatos volt. A medence mellett egy asztal volt teritve és a fákon kis mécsesekben égett a gyertya és halk zene szólt. Lágyan fújdogált a szél és néha belekapaszkodott göndör tincseimbe és játszott velük.

















Harry elindult felém és mikor odaért megcsókolt.
- Szia kicsim!- ölelt meg szorosan
-Szia! Annyira édes vagy! Köszönöm!
- Ennyi a minimum amit megérdemelsz! Na gyere!- hivott az asztal fele
Kihúzta az egyik széket, hogy leülhessek aztán betólta majd ő is leült.
- Milyen volt a vásárlás Eleanorral?
- Nagyon jó! Van vagy 20 zacsim!- mosolyogtam
- Nem gond! Örvendek, hogy boldog vagy!
- Jó estét!- hozta ki gondolom a pincér az ételt.
- Na de azt mond meg, hogy ezt mivel érdemeltem ki?- néztem körül
- Hát...Több oka is van! 1. Imádlak! 2. Ünnepelnünk kell a maiért! 3. Mert vagy nekem!
- Köszönöm! Annyira szeretlek Harry!
- Szivesen!
- Tudod! Hivott Nicole, hogy holnap 12 fele indulnak, szóval jó lenne ha bemennénk búcsúzni.
- Jó! Átmegyünk!
- És azon gondolkodtam, hogy holnap csinálhatnánk egy olyan semmittevős napot. Mit szólsz?
- Remek lenne! Még csak 5 napot vagy szabad! Aztán suli!- Harry
- Igen! Meg a táncórák Daniellevel!- sóhajtottam
- De hamarosan itt a szülinapod is!- mosolygott rám
- Még 3 hét!
- Majd rendezünk egy jó nagy bulit!- Harry
- A családdal!- javitottam ki
- Meg az osztálytársaiddal!- mondta ellent nem tűrő hangon
- Meg az osztálytársaimmal!- egyeztem bele- De hamarosan mentek túrnézni is!
- Igen! És Paul el tudta intézni, hogy ti is jöhessetek.
- Oh...Ez csodás!- örvendeztem
- Tényleg az!
- Ja amúgy meg bocsi, hogy késtem csk tudod lerobbant Boos kocsija és kellett várjunk egy fél órát.- meséltem el a történetet
Harry nem mondott semmit csak nevetni kezdett. Nem értettem mi olyan vicces ezen.
- Mi ilyen vicces?- néztem rá
-  Hát...Az a helyzet, hogy én kértem meg Boost kicsit késsetek, mert nem tudtam befejezni a meglepetést. De nem gondoltam volna, hogy ezt fogja kitalálni.- nevetett még mindig
- Szóval azt mondod, hogy nem romlott el az autó?- néztem rá
- Igen! Azt!
- Teeee!- kacagtam én is
- Na gyere!- fogta meg a kezem
- Hova megyünk?- lepődtem meg
- Fürdeni!
- De hát nincs rajtam fürdőruha!- aggodalmaskodtam
- Nem gond! Rajtam sincs!
- Akkor?- néztem Harryre
De már nem válaszólt mert mesytelenre vetkőzve állt a medence közepében.
- Na? Nem jössz?- tárta szét karjait
Valahogy nagynehezen én is megszabadultam a ruháimtól és bementem a medencébe.
- Nem tudom miért mentem ebbe bele!- makogtam
Harry erre vadul csókolni kezdett. Visszacsókoltam majd gyönyörű, zöld szemeibe nézdem.
- Szeretlek Harry! Mindennél jobban!
- Én is!
Még 10 percig ott voltunk a medencében, mikor arra döntöttünk, hogy bent talán kényelmesebb lesz. Harry felemelt és az ölében vitt be a házba. Bementünk a szobába és mivel mindketten vizesek voltunk arra döntöttünk, hogy ma a földön alszunk. Leraktam egy lepedőt, párnákat, takarót és már csak mi hiányoztunk. Harry nem tétlenkedett és ismét rám vetette magát. Nagyon jól telt az éjszakánk, és ha tehetném minden napomat igy fejezném be.......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése