2014. június 21., szombat

26. Fejezet

Sziasztok! Ismét hoztam egy részt. Rengeteget dolgoztam vele, hogy jó legyen benne az animáció meg minden és úgy érzem meg is érte a rengeteg munka. Remélem, hogy nektek is annyira fog tetszeni majd ez a rész amennyire nekem tetszik és kapok hozzá kommentet is. Jó olvasást!

Miután elénekelte Niall is a dalt mind odajöttek hozzám a tortával és szorosan átöleltek.
- Köszönöm.- nem győztem hálálkodni
- Akkor....Háromszoros hurrá Liznek!- kiáltotta el magát Louis
- Hipp- hipp!
- Hurrá!
- Hipp- hipp!
- Hurrá!
- Hipp- hipp!
- Hurrá!
- Boldog szülinapot Liz!- csókolt meg Harry
- Köszönöm szépen, hogy megszervezted Harry. Ennél jobb 18. születésnapja még senkinek sem volt.- mosolyogtam rá
- Megérdemelted.- ölelt át
- Ne most romantikázzatok! Gyertek bulizni!- húzott magával Louis
- Hogy te mindig a legjobbkor jössz!- kacagtam el magam
- Hát Liz. Tudod, hogy én már csak ilyen vagyok. Nem is tudom mi lenne a világgal nélkülem.
- Nem tudom Louis. Lehet nem is lenne világ nélküled.- mondtam komolyan
- Van benne valami.
- Itt a torta.- jött ki Eleanor és Greta  egy hatalmas tortával
- Jaj de szép.- mosolyogtam rájuk- Mikor tudtátok mind ezt megszervezni?
- Hát...A múlt hét folyamán sikerült létrehozni úgy, hogy mindenki valamiben besegített.- magyarázta Harry
- Itt a torta! Tessék!- adták a kezembe
- Na..Akkor mosolyt!- utasított Tom, hogy csinálhasson egy fotót az új gépemmel











A kép végül elég pocsék lett de végül is nem ez számított.
- Na ki kér belőle?- emeltem meg a kezemben levő tortát
Mindenki igennel válaszolt így felvágtam a tortát és megpróbáltam elosztani, hogy mindenki bőségesen ehessen belőle. Ahogy körülnéztem mindenhol boldog és vidám embereket láttam, és ez engem is igazán boldoggá tett.
Ebben a percben kopogott valaki az ajtón. Fogalmam sem volt, hogy ki lehetett, attól kezdtem félni, hogy megint valami meglepetés félét találtak ki de szerencsére nem volt igazam.
- Sziasztok!- jött be egy szőke lány
Ismerős volt, mintha már láttam volna valahol ezt a lányt.
Ahogy belépett mintha megfagyott volna a levegő. Mindenki csak állt és meg sem szólalt, senki sem fogadta a köszönését és szegény lány csak állt ott az ajtóban. Nem értettem, hogy mi van a többiekkel, általában mindig kedvesek a rajongókkal. Harryt mintha kiverte volna a víz és elég idegesnek is látszott, ezek után még sejtelmem sem volt, hogy mi van. Nagyon úgy tűnt mintha senki sem hívta volna őt.
- Szia Liz! Boldog születésnapot!- vágodott át az előttem álló tömegen és megpuszilt
- Kö...szönöm.....- erőltettem magamra egy halvány mosolyt
- Ne mond, hogy nem emlékszel rám!- nézett úgy mintha amnéziás lennék
- Ne haragudj de nem ugrik be.
- Oh! Semmi gond!- legyintett- Tudod...Harrynél találkoztunk. Tudod...Régi barátja vagyok.-biccentett Harry fele










- Ja persze. Már emlékszem! Ha jól emlékszem Lora! Igaz?- kérdeztem
- Igen! Ja nézd, mindjárt elfelejtem odaadni!- nyújtott felém egy borítékot
- Oh! Nem kellett volna.- köszöntem meg
- Semmiség. De csak akkor bontsd ki ha egyedül vagy.- súgta a fülembe
- Oké. Tényleg köszi. És Harry hívott? Vagy honnan tudtál a születésnapomról?- mosolyogtam rá
- Igen! Ő hívott. Igaz Harold?
-Ja. Egy ilyen jó barátot nem lehet kihagyni az ilyensmiből. Csak az a kár, hogy nem tudsz maradni.- sajnálkozott Harry
Nem tudom, hogy csak nekem tűnte úgy mintha Harry irónikusan beszélt volna Lorával.
- Ja. Sajnos csak egy órát maradhatok.- fordult felém
- Oh! Akkor gyere. Addig is érezd jól magad.- hívtam
- Köszi.- jött utánam
Tényleg nem tudtam eldönteni, hogy mi van a többiekkel, mindenki állt és csak engem, Lorát meg Harryt figyelték. Mintha attól féltek volna, hogy összeverekedünk vagy nem is tudom.
- Biztos jóban voltatok Harryvel ha még most is tartjátok a kapcsolatot.- indult el bennem a nyomozó ösztön
Hátha megtudhatnék valamit Harry múltjáról amit mindenki annyira titokban akar tartani előttem.
- Igen. Most is elég jóban vagyunk.










- És milyen régóta ismered őt?- kíváncsiskodtam
- Már vagy öt éve.
- Oh. Azután egy évvel indultak az X faktorban.
- Igen!
- És milyen volt akkor? Nagyon más?
- Hát eléggé.- bólogatott
- És miben volt más?- ültünk le
- Oh! Hát akkoriban Harry igazi kis telhetetlen volt. Nem volt elég neki egy csa.....
- Miről beszélgettek?- szakított félbe Harry
- Oh! Csak csajos dolgokról!- mosolyogtam rá
- Meg, hogy mióta ismerlek meg ilyenek. Tudod...A múltról.- mondta Lora
- Liz! Nem haragszol? Szeretnék beszélni Lorával négyszemközt.- fogta meg a kezem
- Nem persze. Hagylak is.- mentem oda Perrieékhez
- Köszi!- siettek ki
Elég fura volt Harry. De azzal nyugtattam magam, hogy majd az este folyamán kiderítem mi folyik a hátam mögött.

*Harry szemszöge*

- Te mi a fenét képzeltél?- próbáltam csendesen ordibálni
- Miért? Nem örülsz nekem?- vigyorgott rám
- Te tényleg elmebeteg vagy! Neked semmi sem szent? Tudom, hogy utálsz mert elhagytalak és rengetegszer megcsaltalak, és tudod mit...igazad is van de ebből hagyd ki Lizt. Ő nem érdemli ezt. És kérlek fogd fel, hogy megváltoztam! Már nem az a Harry vagyok aki régen voltam!- mondtam neki határozottam
- Szegény Liz! Igazán sajnálom!









 - Komolyan hagyd ezt a hülye játékot abba!
- Oh Louis! Te is itt vagy!- kacagott Lora
- Te meg mi a francot keresel itt?- kérdezte flegmán
- Csak szórakozok! Rajtatok. Szánalmas ahogy próbáljátok rejtegetni Harry múltját Liz elől. Azt hiszitek nem fog rájönni? Előbb vagy utóbb úgyis megtudja. Ami megtörtént az megtörtént drágáim.
- Hallgass! Komolyan...Neked van képed idejönni még azok után, hogy Harry miattad szenvedett egy autóbalesetet és amiket csinálsz Lora az nem normális!
- Az nem az én hibám volt! Harry nem miattam került kórházba, hanem egy részeg sofőr miatt.- mondta lesajnálóan
- De ha te nem hívod fel, hogy bajban vagy akkor nem lett volna semmi baja te ribanc!- mondta Harry haraggal teli hangal
- Igen de....- akart visszavágni Lora de nem hagyhattam, hogy ezt így folytassák
- Elég volt! Fejezzétek be! Megmondom most mi lesz! Lora te elhúzol innen a büdös francba és mi pedig Louisal próbáljuk élvezni tovább a bulit. Nélküled!- néztem az utolsó szónál Lorára
- Oké! Most elmegyek! De megígérhetem nektek, hogy nem most hallottatok utoljára rólam.- mosolygott ránk és kiviharzott
- Jaj Louis! Már sosem lesz ennek vége?- fogtam a fejem
- Hát Harry! Egyszer biztos vége lesz csak azt nem tudom mikor.
- Lora?!- jött felém Liz egy szelet tortával
- Muszáj volt elmennie.- csukta be Louis az ajtót
- Oh! Pedig tök jót beszélgettünk.- sajnálkozott Liz
- Hát....Ez van!
Alig indultam el, hogy kicsit kikapcsolódjak és elfeledjem Lorát már megint kopogtak az ajtón. Komolyan már attól tartottam, hogy megint az a hülye jött vissza de szerencsére most csak Paul volt Boos kíséretében.
- Sziasztok! Boldog születésnapot!- mentek oda Lizhez
- Köszönöm! De örvendek, hogy ti is eljöttetek.- puszilta meg őket
- Hát...Nem maradunk sokat. Nem akarjuk zavarni a fiatalokat.- mondta Paul
- Igen! csak hoztuk Totot.- adta oda a pórázt Robnak
- Jaj. Toto. Hogy vagy?- simogatta meg Liz Robék tőlünk kapott ajándékát
- Miért nem maradtok?- kérdeztem
- Mondtam! Nem akarjuk zavarnia fiatalságot a partizásban.
- Jaj Paul. Úgy csinálsz mintha valami vénember lennél.- kacagtam
- Hát nálatok vénebb az biztos!- röhögött ő is
- De tényleg nem zavarnátok!- mondta Liz
- Nem mellesleg most a kamutervünkben épp veled vagyunk Paul!- mondta Louis
- Oh! Akkor én voltam a rosszfiú aki ellopta a hercegnőtől a hercegét.- nézett Lizre majd rám
- Hát igen! Közelítessz a valósághoz.- kacagott Liz
- Na hát azért odaadjuk az ajándékot! Hátha kicsit megbékélsz!- puszilta meg Paul
- Na jó! Talán!- kacagott
- Tényleg! Liz? Itt van a kulcs amit adtam igaz?- kérdeztem
- Persze! Miért?
- Hát mert most adom oda az igazi ajándékot amibe az a kulcs jár.
- Akkor menjünk ki!- indult ki Louis
Ahogy kiértünk Lili abban a percben szállt ki a Liznek szánt autóból
- Te jó Isten! Harry!- simított végig a fekete BMW- n- Ez....Valami csodálatos!- nézett rám
- Tetszik?- kérdeztem
- Nagyon! Köszönöm! bár nem tudok vezetni de....Majd megtanulok!- ölelt át
- Majd segítek!- mondtam a fekete autóra nézve









- Az szuper lesz! Tényleg nagyon köszönöm!- csókolt meg
- Na jó. Akkor én is elmondom az ajándékom!- jött oda Tom
- Oké! Hallgatom!- mosolygott Liz
- Remélem, hogy megszeretted ezt a házat mert....én....izé...Rád írattam!- nyögte ki valahogy
- Hogy mit csináltál?- nézett rá Liz
- Rád írattam a házat.- mondta Tom kissé ijedten
- Te olyan bolond vagy! Megvetted nekem a házat?- kacagott Liz
- Hát....Valami olyansmi.
- Hát....El kell mondanom, hogy nem igazán az én világom ez a ház Tom. Szóval....- de a végébe már belemosolyodott
- Akkor sajnálom! Hülye ötlet volt!- hajtotta le a fejét
- Olyan bolond vagy te! Imádom ezt a házat!- kacagta el magát







- Te megszívattál?- kacagott Tom
- Meg! Tényleg nagyon szeretem! Csodás hely! Köszönöm! Komolyan lassan nem tudom, hogy hogyan tudjam nektek megköszönni ezt a sok mindent amit kaptam. Elfogok nektek adósodni, aztán mehetek hozzátok mosogatni.- kacagott
- Ja persze. Nem tartozol semmivel.- legyintett Eleanor
- Hé srácok! van egy oltári király ötletem!- szólalt meg Niall
- Igen? És mi lenne az?- kérdezte Liz
- Játszunk pop corn dobálósat!- vetette fel az ötletet
- Jó! Az tényleg egy remek játék.- Tom
- Én nem tudom, hogy azt hogyan kell!- mondta Liz
- Az a lényeg, hogy párossával kell lenni és az egyik mondjuk én hajítom a pop cort úgy, hogy az a másik mondjuk a te szájadba essen. Neked persze hátratett kézzel kell térdelned a földön.- magyarázta el Niall
- Jó! Akkor ki kivel lesz?- kérdeztem
- Nekem van egy javaslatom! Szerintem fiú lánnyal legyen. Lehet úgy is, hogy mindenki a barátnőjével és akinek meg nincs azok nem tudom....- mondta Zayn
- Akkor mit szóltok? Itt vannak a párok: Liam és Danielle, Louis és Eleanor, Zayn és Perrie ha nincs ellenvetésetek- amire bólintottak, hogy nincs- Oké, akkor a további párok: Niall és Lili, Rob és Greta, Harry meg én...Na és itt elfogytak a lányok...ezért arra gondoltam, hogy lesznek lányok akik kétszer lennének például úgy, hogy: Tom és én, Frady meg Lili és akkor Mike meg Eleanor. Na? Mit gondoltok?- nézett ránk
- Nekem okés!- fogtam meg a kezét
- Mindenkinek jó nem?- kérdezte Niall
Senki sem válaszolt nemlegesen ezért bele is kezdtünk a játékba
- Jó akkor legyenek egyszer a One Direction srácok aztán mi!- mondta Frady
- Oké! Gyere Liz!- indultam, hogy hátraköthessem a kezét- Ez így nem fáj igaz?- kérdeztem
- Nem! Kössed nyugodtan!- mosolygott rám
- Kész!- álltam fel
- Itt is!- válaszoltak a többiek
- Akkor itt vannak a pop cornok!- adta ide Mike a pop cornos dobozokat

- És akkor 1-2-3!- kiáltotta el magát Rob
Abban a percben hajigálni kezdtük a pici fehér kukoricaszemeket. Nem tudom, hogy a többiek, hogy haladhattak de mi elég jó. Nem is tudtam, hogy tudok célozni.









- Kész! Vége!- állította le a játékot Frady
- Mi tízet dobtunk!- mondtam boldogan
- Mi nyolcat!- kacagott Perrie
- Mi is nyolcat!- szólt oda Liam
- Négy!- mondta szomorúan Louis
- Semmi gond Louis! Majd legközelebb!- kacagott Eleanor
- Héj! Akkor mi nyertünk!- vigyorgott Niall
- Tényleg! Ez az!- ölelte át Lili
- Mennyit dobtatok?- kérdeztem
- Tizenkettőt!- ugrándozott Niall  örömében
- Hát ti nagyon kemények vagytok!- kacagott Zayn
- Na mi jövünk!- jött oda Frady
- Rendben. Akkor, hogy is van? Tom és Liz, Rob és Greta, Frady és Lili majd végül Mike meg Eleanor.- adtam oda a srácoknak a dobozokat
- 3-2-1! Dobás!- kiáltotta el magát Niall
- Szerintem Lizék nyernek!- jött oda Louis
- Igen! Szerintem is.
- Vége!- állítottam le a játékot
- Kinek mennyi van?- kérdezte Liam
- Nekünk tíz!- kacagott Frady- Mi fogunk nyerni!
- Na persze! Nekünk meg tizenegy!- röhögte ki Mike
- Ne már! Csak mi csináltuk négyet?- nézett rám Rob
- Ezek szerint! Mivel nekünk tizenöt van!- örvendezett Tom
- Azta rohadt! Hogy  francba?- mérgelődött Louis
- Hát remek volt a dobó!- kacagott Liz
- Nem én voltam aki elkapta!- emelte a magasba a kezét Tom
- Na akkor szedjük össze ezt a sok szarságot!- állt fel Louis
- Remek!

                                                   ~*******************~

*Liz szemszöge*

Ami hülyeség létezik szerintem ezalatt a pár óra alatt nekünk sikerült összehozni. Rengeteget röhögtünk és buliztunk, egész addig míg be nem sötétedett mert akkor arra döntöttünk, hogy kicsit megpróbálunk lekomolyodni és kimegyünk énekelni a tűzhöz. Persze nem hiszem, hogy ezt valaki komolyan gondolta volna mivel a társaság fele tök részeg volt. Beleértve még Harryt is amit azzal indokolt, hogy csak megünnepelte a születésnapomat, amiért persze nem neheztelek rá csak még fura őt így látnom.
Mindenki kint volt a tűznél csak Tom meg Lili üldögéltek a háznál, ezért gondoltam odamegyek hozzájuk és őket is odahívom a tűzhöz "énekelni."
- Ti nem jöttök énekelni?- ültem fel az egyik gerendára











- Hát Liz, nem tudom de az amit ti ott folytattok az nem hasonlít az éneklésre!- röhögött Tom
- Tudom! A srácok egytől egyig megvannak csattanva, szóval nem is csodálkozom, hogy nem megy nekik.
- Amúgy, hogy neked mondjuk el először...Megbeszéltük a dolgot kettőnk közt és arra döntöttük folytatjuk a kapcsolatunkat.- mondta Lili hatalmas mosollyal a száján
- Ez komoly? Annyira örvendek!- öleltem meg őket
De ebben a percben jutott eszembe amit a tegnap mondott Frady. Szegénynek biztos nehéz lesz még ezt is elviselni.
- Valami gond van?- nézett rám Tom
- Ja nem. Semmi baj. Csak...elgondolkodtam.
- Értem.
- Na megyek visszaülök a többikhez. Nem zavarlak titeket.- indultam a többiek fele
Visszamentem a tűzhöz és leültem Harry meg Frady közé akik vidáman énekeltek, vagyis próbáltak.
- Szia kicsim!- hajolt felém, hogy megcsókolhasson
- Harry! Mennyit ittál?- néztem rá
- Nem sokat! csak mint a többiek.
- Ja. Mint a többiek.- néztem körül a sok tök részeg srácon







- Aha.
- Srácok! Szerintem folytassuk odabent a bulit! Oké?- fordultam a többiek fele

- Irány a buli!- kiáltotta el magát Louis
Mind bementünk a házba de ezek a dilisek nem tudtak lenyugodni.
- Zayn! Adj nekem is!- vette el Harry Zayntől a piásüveget
- Harry! Elég volt! Ne igyál többet.- vettem el tőle
- Ne már Liz! Üzletet ajánlok!- kérlelt
- És pedig?- mosolyogtam rá







- Ömmm....Iszom még pár kortyot és aztán....- vigyorgott rám- Felmegyünk a szobába és...- húzott közel magához és lassan nyúlni kezdett a piásüveg felé
- Azt már nem!- kaptam el a kezem de arra ő is megfogta az üveg végét így az felrepült és a nagy része Harry pólóján landolt.
- Oh! Kár volt érte!- szomorodott el Zayn
- Gyere Harry! Most felmegyünk és átvesszük a pólód. Oké?- fogtam meg a karját
- Nem! Nem akarok még felmenni
- De nem maradhatsz így!- néztemrá
- Oké.- és ezzel lekapta magáról a piás pólót
- Harry ne baromkodj! Meg fogsz fázni!- tettem csípőre a kezem
- Nem fogok! Gyerünk Louis tegyél zenét!- kiáltotta el magát
Louis mint egy jó kisfiú szófogadóan elindította a zenelejátszót és ezek a hülyék táncolni kezdtek.
- Hary, Zayn és Louis! Elég legyen!- kiáltottam el magam
- Nyugi van kicsim! Gyere...Lazíts egy kicsit. Még az ölembe is ülhetsz.....- próbált leülni a kanapéra ami nem nagyon ment neki
- Harry. Te most amilyen állapotban vagy nem is bírnál el. Szóval gyere már!- kérleltem
- Ne izélj Liz! Bulizz velünk!- hívott Zayn
- Nem Zayn! Most nem lehet.
- Gyere Harry!- szóltam oda
- Kicsim! Elbírlak! Gyere! Hidd el elég erős vagyok hozzá!- állt fel, hogy megmutathassa az izmait











- Elhiszem Harry! Csak gyere már!
- Inkább nem hozol egy másik pólót?- kérdezett rá
- Nehéz eset vagy részegen! Maradjatok itt és akkor hozok.- indultam el felfele
- Rendben!- bólogatott Louis aki még valamennyire józannak is tűnt

*Louis szemszöge*

Mivel Liz elment ezért arra döntöttünk, hogy folytassuk a bulit. Ismét táncolni kezdtünk. Minden szuper volt míg meg nem hallottam Eleanor hangját az emeletről. Ezelőtt egy órával lefeküdt mert nem érezte jól magát és most a jelek szerint megébredt.
- Louis! Merre vagy?- kiáltott le
- Nem láthat meg ilyen állapotban!- mondta Harrynek meg Zaynnek
- Én bemegyek a mosókonyhába, ti meg menjetek oda!- mutatott a mosdó fele
Amilyen gyorsan csak tudtunk elbújtunk és magunkra zártuk az ajtót.
- Louis?- szólított Eleanor
- Nem kéne szólnunk, hogy itt vagyunk?- nézett rám Zayn kómás fejjel
- Nem azért bújtunk el, hogy megtaláljon Zayn!- tettem a számra az ujjam
- De hát keres!- értetlenkedett- Elean....- próbált szólni de szerencsére időben befogtam a száját







- Úgy hallom kiment! Gyere!- indultam ki
- Hol voltatok?- jött felém Liz
- Csak a mosdóban.- mondtam
- És Harry hol van?- kérdezte
- Nem tudom!- emeltem védekező tartásba a kezem
- Zayn?- vonta őt is kérdőre
- Fogalmam sincs!- vonta meg a vállát
- Ha valami hülyeséget csinált én nem tudom mit csinálok veletek!- fenyegetett meg és elment

*Harry szemszöge*



Mivel el kellett bújnom Eleanor elől ezért arra döntöttem, hogy magammal viszem a blúzomat és megpróbálom kimosni a mosógépben.
Bementem a mosókonyhába és behajítottam a pólót a gépbe. Ami gomb létezett én mindent összenyomogattam de valahogy semmi kép sem kart elindulni.
- Harry! Mi a fenét csinálsz?- jött oda Niall
- Hát...izé...Próbálom elindítani ezt a szart de sehogy sem akar beindulni.- panaszoltam el
- Várj! Engem megtanított az anyukám, hogy ezt hogyan kell.- magyarázta, de a mosógép meg sem mozdult.
- Hát...Ennek semmi értelme!- mondtam
- Nem értem! Pedig így kell
Mondjuk nem is értem mit vártam tőle. Talán ő még egy fokkal részegebb volt mint én, ezért nem is csodáltam, hogy nem tudtuk elindítani.

*Liz szemszöge*

Az egész házat felforgattam Harry után de sehol sem találtam, míg végül eszembe jutott, hogy talán a mosókonyhában van. És a feltevésem be is igazolódott.
- Ti meg mit csináltok?- néztem rájuk
- Oh Liz! Sehogy sem tudjuk elindítani azt a gépet.- jött oda Harry
- Istenem!- csaptam a homokamra- Még jó, hogy nem tudjátok mikor ki van húzva a dugaszból!
- Oh! Tudtam én, hogy jól megtanultam én. Csak a dugasszal volt baj.- motyogott Niall
- Oké. De minek akartátok beindítani?- kérdeztem
- Hát, hogy kimossuk a pólómat.- magyarázta Harry
- Nem kell! Én majd otthon kimosom! Inkább gyertek ki innen.- kísértem ki onnan
- Én nem akarok még lefeküdni Liz!- mondta Harry rámakaszkodva
- Nem is fogsz még lefeküdni. Először letusolunk és csak utána.
- Ne!- kérlelt
- Erről nem fogok vitát nyitni Harry!
- Oké.- egyezett bele
- Niall. Ami pedig téged illet te is menj lefeküdni.- mondtam a kis szőkének
- Jó.- indult el a lépcsőn
- Te is Harry! Indulás!- mutattam felfele
- Értettem.
Valahogy nagy nehezen sikerült Niallt lerakni a szobájánál majd bevittem Harryt a miénkbe.
- Vedd le a nadrágod!- mondtam
- De minek?- hajtotta le a fejét
- Annak, hogy az is ne legyen csurom víz te!
- Nem vennéd le nekem?- kért meg
- Jaj gyere már!- kapcsoltam ki az övét, hogy levehessem róla a szűk farmerjét
- Köszi.
- Na...állj be a tus alá.
- Oké!
Valahogy nagy nehezen sikerült lemosnom róla a büdös piaszagot amit az este folyamán sikerült magára szednie.
- Nézd!- szólított meg
Mire megfordultam a  szájában levő vizet mind rám fröcskölte.











- Harry!- kiáltottam rá
- Szökőkút vagyok! Nem Harry!- vigyorgott rám
- Aj! Gyere te kis szökőkút!- húztam ki a tus alól
- Fáradt vagyok Liz!- nézett rám
- Látom! Várj itt amíg hozom a ruhádat. Oké?- néztem rá
- Oké.- bólogatott
Elmentem, hogy kiválasszam a ruháit de kár volt otthagynom. Gondolhattam volna, hogy nem bírja ki ha nem csinálhat valami hülyeséget.
- Harry mi a fenét csinálsz?- mentem oda hozzá
- Semmit csak jövök kifele.- csukta be az ajtót











- Jobban tetted volna ha bent maradsz! De akkor már gyere!
Valahogy nagy nehezen sikerült leültetnem, hogy megtörőlhessem.
- A lábam között is megtörlöd?- vigyorgott rám
- Hülye!- dobtam meg a törölközővel
- Mi van? Én csak megkérdeztem.
- Nem! Töröld meg te magadnak!- álltam fel a blúzáért
- Oké!- állt fel

Feladtam rá a blúzát meg a nadrágját és betessékeltem az ágyba. Elindultam kifele, hogy megnézzem lent minden rendben vane de Harry visszahívott.
- Nem adsz puszit?- nézett rám
- De!- adtam egy puszit a szájára majd lekapcsoltam a villanyt
- Te mikor fekszel le?- kérdezte
- Hamarosan Harry, hamarosan.- válaszoltam és kimentem a szobából
Lesétáltam a lépcsőn és hát mit láttam. Liam és Louis a tortát nyalogatták.
- Szia Liz!- nyalta le az ujját Louis







- Ti is mi a fenét csináltok?- néztem rájuk
- Finom a torta.- válaszolt Louis
- Hol vannak Eleanorék?- kérdeztem
- Hát...Eleanor tusol, Perrie pakol a konyhában, Danielle odakint pakol Tom, Lili, Rom és Greta meg már lefeküdtek!- mondta Liam
- Nem is csodálom, hogy lefeküdtek, hajnali négy óra van.....Na jó....Én megyek és megnézem a többieket. Ami pedig titeket illet tessék azonnal lefeküdni!- parancsoltam rájuk
- Oké. Megyünk!
- Na azért!
Bementem a konyhába ahol Perrie próbált kicsit rendet rakni Frady társaságában.
- Hogy haladsz?- kérdeztem Perriet
- Jól! Már be is fejeztem!- indultunk el kifele
- Frady! Menj te is feküdj le!- küldtem fel őt is az emeletre
- Oké! Jó éjt!- ölelt meg
- Szia!
- Totál káosz a srác!- röhögött  Perrie
- Ja. Hogy ő totál káosz? Láttad volna, hogy fektettem le Harryt.- kacagtam- Aztán a többi srácról nem is beszélve
- Szegény! eléggé elrontották a szülinapodat ezzel a piálással!
- Dehogy! Jó volt úgy ahogy volt.
- Na jó, ha nem haragszol én is visszavonulok mert engem viszont nagyon lefárasztottak a srácok! Szia! Aludj jól!
- Te is! Köszi mindent!
Miután Perrie is felment kimentem a tűzhöz ahol Zayn meg Mike ültek egy farönkön Daniellet bámulva ahogy pakolászik.
- Mi van itt kint is?- néztem körül
- Semmi! Már befejeztem. Most már csak a tüzet kell eloltani.- nézett a srácokra majd rám
Erre Zayn vett egy nagy vödör vizet és mind ráöntötte az égő parázsra.
- Köszönöm!
- Akkor jó éjt!- puszilt meg Mike majd elindult befele
- Neked is!
- Várj Mike! Jövök én is!- szólt utána Zayn- Jó éjt!- köszönt el tőlünk majd követte ő is Mikeot
- Na mi is menjünk be.- indult el Danielle
- Menj nyugodtan! Még kell egyet telefonálnom.- mondtam
- Oké! Jó éjt!
- Szia!
Ahogy elment Danielle felvettem a telefont.
- Szia! Boldog szülinapot!- kiáltott bele Nicole meg Adam
- Sziasztok! Köszönöm.
- Remélem nem rosszkor hívtunk.
- Nem dehogy is. Hogy vagytok? Mi van veletek?- kérdeztem
- Hát semmi nagy. Amúgy ha minden jól megy akkor odamegyünk a nagykorúsításidra.- mondta boldogan
- Komolyan?- értem oda a házhoz







- Igen! Már alig várom!
- Én is! Tényleg.
- És mi van Harryvel? Nagy buli volt?
- Igen nagy buli volt. Képzeljétek szerveztek nekem egy meglepetésbulit és aztán azon le is részegedtek, szóval nem rég fektettem le Harryt.- kacagtam
- Oh! Akkor jót buliztatok.
- Igen. De majd hívlak csak most muszáj lefeküdnöm mrt hulla fáradt vagyok.
- Rendben. Még egyszer boldog születésnapot és akkor beszélünk még.
- Oké! Sziasztok!- tettem le a telefont
Bementem a házba és bezártam az ajtót majd felmentem az emeletre. Már mindenki le volt feküdve ezért gondoltam jobb ha én is így teszek. Bementem a szobába és amilyen gyorsan csak tudtam letusoltam majd befeküdtem a békésen alvó Harry mellé.
- Megjöttél?- fordult felém
- Igen! Volt lent egy kis dolgom.- magyaráztam
- Hiányoztál!- ölelt át
- Jó éjt Harry!- bújtam hozzá
- Neked is!................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése