2013. augusztus 18., vasárnap

4. Fejezet

*Liz szemszöge*
Sétáltunk lefele a lépcsőn, amikor lentről egy ismerős hangot hallottam.
- Apa....!- futottam le
- Szia kincsem!- ölelt meg
- Jó napot!- fogott kezet Harry apámmal
- Még nem mondtam, de kérlek tegezzetek!- mosolygott apa
- Igen- igen. Engem is!- szólt közbe anya is
- Részemről rendben van.- Harry
- Na jó Liz, gyere segíts főzni!- hívott anya
- Oké, megyek!
- Én is megyek, még van egy kis dolgom.- ölelt meg Harry
- Oké....de siess vissza.- Rob
- Rendbven, sziasztok!- indult ki az ajtón
- Harry várj!- futottam utána, majd úgy, hogy senki se lássa egy csókot nyomtam ajkaira.

- Szia kicsim, majd találkozunk!- suttogta
- Szia!
Miután visszamentem már csak Gréta meg anya voltak lent.
- Mit készítünk?- kérdezte Gréta
- Gréta...neked nem kell dolgoznod.- mosolyogtam rá kedvesen
- Ne már...segíteni akarok!
- Oké, rendben, ha tényleg ezt akarja hadd segítsen.
- Na jó, akkor hámozzunk krumplit!- sóhajtottam
- Csirkét sütünk?- Gréta
- Igen, Rob imádja.- én
- Ezt megjegyzem!- mosolygott

*Harry szemszöge*
Muszáj volt eljönnöm Lizéktől, bár nem akartam de el kellet intéznem még egy pár dolgot. Egy fél óra alatt hazaértem vagyis nem haza hanem a "Direction" házba.
Benyitottam, és hát kit láttam? Persze, hogy a hűtőt fosztogató Niallt.
- Na vigyázz nehogy felfald a hűtőt is!
- Harry? Hát te?- kérdezte Niall két falat között
- Hazajöttem mert valamit el kell vegyek.
- Ja, értem.
- Louis itt van?- kérdeztem
- Nem tudom...talán a többiekkel fürdik
- Oké...megyek és megnézem.
- Oké ha valami van szólj. Itt leszek ne aggódj!
- Efelől semmi kétségem!- röhögtem majd elindultam a medence fele
- Sziasztok!- köszöntem
- Szia! Gyere te is!- hívott Zayn
- Nem köszi. Loui nincs itt!
- Nincs, elmentek Eleanorral fagyizni!
- Az kár...na mind egy, majd beszélek vele máskor
- Én nem tudok segíteni?
- Hát...nem tudom...na szóval...igazából ma akartuk bejelenteni, de neked elmondom. Az a helyzet, hogy.....

- Bökd már ki!
- Jó na.....össze jöttünk Lizel.- nyögtem ki
- Ne már...hogy szedted fel azt a jó csajt?
- Én sem tudom.
- Szerintem ne játszadozz vele.....tudod a Rob testvére és....
- Tudom, tudom! Szeretem Lizt!- mondtam komolyan
- Hát Harry, nem tudom....te nem vagy az a hűséges tipus
- Tudom....- sajnálkoztam- de mindent megteszek annak érdekében, hogy ne ismerje meg azt az oldalamat.
- Harry...biztos menni fog?- bizonytalanított el
- Hát......igen!- jelentettem ki magabiztosan szándékaimat
- Rendben, te tudod...csak ennyit akartál?
- Igen!- hazudtam, mert igazából megakartam még kérdezni valamit, de erre Zayn nem alkalmas. Teljesen különböző a gondolkodásunk
- Oké...akkor este....- és azzal már el is tűnt
- Mi a baj?- jött felém Danielle
- Semmi...csak nem tudok úgy beszélni Zaynel ahogy szeretnék
- Hát...az nem jó...beszéljétek meg szerintem- próbált segíteni a lehetetlenen
- Oké...az lehet ha segít!- Hálálkodtam, majd megöleltem
- Nincs mit...Jössz ma este?
- Igen....ki nem hagynám...de én megyek is! Köszi még egyszer! Szia Dani.- pusziltam meg
- Szia.
Visszaindultam Lizék házához de menet közben láttam egy üzletet és gondoltam bemegyek és veszek valamit Liznek.
- Hello!- mentem be az üzletbe
- Jó napot!....Elnézést de nekem mennem kell!- szólt az elárusító- Lola édesem segítenél a fiatalembernek?- kiáltott hátra
- Persze, jövök anya...- szólt vissza gondolom Lola
- Akkor én megyek is! Még egyszer bocsánat!
- Semmi gond, viszlát!
- Szi-szia!- köszönt a lány miután megismert
- Szia!- mosolyogtam- Szeretnék valami szép ajándékot venni a barátnőmnek...de nem tudom mit. Tudnál segíteni?- néztem rá kérőn
- Persze...és semmi elképzelésed sincs?
- Nem nagyon.
- Mennyire közeli barát? Mármint, hogy ruhát adnál neki?
- Ammmm......eléggé közeli...és igen, talán a ruha jó lesz...
- Van itt egy csodaszép ruha valahol...Meg van!- emelte le a polcról
Hát én nem igazán értek ezekhez a csajos dolgokhoz, de ez a ruha tényleg jól nézett ki.
- Huuu...szép...csak van egy gond....Nem tudom a méreteit.
- Körülbelül sem?
- Hát olyasmi szerintem mint te.- mértem végig a lányt
- Ohh...akkor ez jó lesz!- vörösödött el
- Köszi...valamibe be tudnád csomagolni?- kérdeztem és adtam oda a pénzt
- Persze....
- Amúgy sulizol még?
- Igen.....sajna még  csak 17 vagyok....12-es leszek most a szünet után.
- Bocsi, hogy ennyit faggatózom...de az a lány, Liz akinek most veszem a ruhát, most kőltözött ide és kéne neki egy jó suli...Amúgy ő is 17 éves. Figyelj nem adnád meg a számod és majd felhívlak, hogy ezt megbeszéljük.
- Semmi gond....Tessék itt a számom és majd várom a hívásod.
- Még egyszer köszi! Akkor majd hívlak.
- Rendben!
- Szia!
- Szia!
Beszálltam az autóba és elindultam Lizék fele.
Már csengetni készültem de Tom pont akkor jött ki az ajtón.
- Szia!- köszönt- Liz a konyhában van
- Oké...köszi.
Bementem, és a konyhában csak Liz volt. Egy apró csókot leheltem ajkaira majd megöleltem.
- Szia kicsim!
- Szia!
- Hoztam valamit!
- Mit és kinek?- kíváncsiskodott
- Neked és meglepetés.
- Ohh...és milyen meglepetés?
- Van most egy kis időd?
- Amm...- nézett rá a sütőre- igen, van.
- Akkor gyere- kaptam fel az ölembe
*Liz szemszöge*
- Harry!- és már az ölében is voltam
Felvitt a szobámba és lerakott az ágyra. Valami csomagot vett elő és azt mondta, hogy nyissam ki.
- Harry! Ez gyönyörű!- néztem a ruhára amit kaptam.

- Szeretném ha ma ezt vennéd fe!
- Ez természetes...annyira köszönöm....Nagyon szeretlek!- és hosszasan megcsókoltam
- Én is!
- Képzeld apa kapott egy szuper sulit!- meséltem el neki
- Jut is eszembe....megismerkedtem egy 17 éves lánnyal akit Lolának hívnak és egy nagyon szuper suliba jár. Szerintem oda is mehetnél.- mosolygott
- Hát nem tudom...majd megdumálom anyáékkal.
- Oké de meg kell ismerned Lolát...elég rendes lánynak tűnt.
- Oké,.....majd.....Megyek megnézem a csirkét. Jössz? Vagy maradnál inkább? Ha akarod elveheted a laptopom is.
- Lemegyek segíteni!- ajánlkozott
- Hát...tőlem....jöhetsz.- mosolyogtam, majd kézen fogva lesétáltunk.
- Szia Kate!- köszönt Harry anyának
- Szia Harry! Hát te?
- Visszajöttem.
- Segíteni akar!- közőltem anyával a tényeket
- Oké...nekem jó....Azzal kezdheted, hogy felvered a tojást.
- Megyek!- és nekiláttunk dolgozni.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése