2013. augusztus 31., szombat

11. Fejezet

Sziasztok! Látom nem igazán kommenteltek! Pedig örvendenék neki. Na itt a 11. rész,
jó olvasást és légyszi ha itt jártok hagyjatok magatok után nyomot.


*6 hónappal később*

*Liz szemszöge* 


- Liz!? Megkötöd a nyakkendőm?- kiabált át Harry a másik szobából
 - Igen! Gyere át!
- Melyik legyen?- emelte meg a nyakkendőket
- Szerintem ez!- mutattam a feketére
- Akkor megkötöd?
- Ja persze!- mosolyogtam rá
- Köszi!- adott egy puszit- Lemegyek és felhívom a skacokat..Addig el tudsz készülni?- idult el lefele
- Jövök én is mindjárt!- én
- Oké!- szólt vissza a lépcső aljáról
Felvettem a ruhámat amit anya tervezett nekem és nagyon imádom! Egy bordó, hosszú ruha. A hajam már rendben volt mert azt Emma a fodrászom megcsinálta. Mikor kész lettem kicsit elméláztam ezen a hat heten.
Gyorsan eltelt és sok minden meg is változott. Jövő hét elsején megyek iskolába amit már várok, beindult a modellkedési karrierem amit Tom testvéremnek köszönhetek mert a rólam készült pár fotót beküldte egy szerkesztőségi laphoz ahol nagyon tetszettek nekik a képek és ezért le is szerződtek Tommal, ami abból áll, hogy minden szombaton be kell küldenünk nekik 5 képet és azt ők feldolgozzák és bekerül az internetes honlapjukra meg egy magazinba is. Daniellevel összejött beindítani a táncsulinkat aminek a neve csak simán Dance Scool. Na ennyit rólam. Lolával nagyon jó barátnők lettünk, mondjuk ez annak is köszönhető, hogy összejöttek Niallal. Lolával egy osztályba fogunk járni ami nagyon szuper mert legalább ismerek majd onnan valakit. Eleanor és Louis még mindig együtt vannak és még mindig legjobb barátok vagyunk. Liam és Danielle is megvannak, azt hiszem Liam fontolgatja a lánykérést és remélem nem vár vele majd sokáig...Perrie szegény...ő még csak most kezdi kiheverni Zaynt, ami nekem még nem sikerült és azt hiszem, hogy nem is fog. Azóta is már vagy húszszor bocsánatot kért tőlem és Harrytől is de egyszerűen nem tudom neki elfelejteni. Rob még mindig nem tud semmit erről a Zaynes dologról ezért Sajnos Zayn is itt lesz az esküvőn, és ami a legrosszabb az az, hogy nem nézhetem őt levegőnek mert Rob gyanakodni kezdene ami nem lenne a legjobb. Kicsit izgulok a mai esküvő miatt de bízom benne, hogy minden simán fog menni. Rengetegen leszünk! Rokonok, barátok, ismerősök többek közt az unokatesóm Nicole is.
- Na megvagyok!- sétáltam le a lépcsőn
- Gyönyörű vagy!- csókolt meg Harry
- Te sem panaszkothatszt!- igazítottam meg a zakóját
- Kösz!
- A srácok? Jönnek?- én
- Azt mondták, hogy 5 perc és itt vannak!
- Ezek biztos ők!- néztem ki az ablakon de nem láttam semmit
- Akkor gyere!- fogta meg a kezem
- Zárod vagy zárjam?- néztem a zárra
- Zárom!
-Oké!- indultam el a lépcsőn
Hamar bezárta az ajtót és már jött is utánam. Mikor leértünk csak akkor láttuk meg a srácokat limuzinban ülve. Azt tudtam, hogy Robék valami érdekeset akarnak de, hogy ennyire.
- Hölgyem!Szálljon be kérem!- nyitott ajtót Harry
- Ohh...Köszi!- szálltam be
- Sziasztok!- köszöntek a többiek
- Sziasztok!- viszonoztuk köszönésüket
- Annyira csinos vagy!- emelte meg a ruhám szélét Lola
- Köszönöm!
- Indulhatunk?- nézett hátra a sofőr
- Igen...- válaszolt Louis
- Hát csajok...Gyönyörűek vagytok mind!- mosolygott ránk Niall
- Niall! A fogszabid????- lepődtem meg
- Levették! Hogy tetszik?- villogtatta meg fehér fogsorát
- Csodás a mosolyod!- kacagtam
- Kösz!- nevetett Niall is
- Ohhh...!- nézett ránk Louis bohóckodva mivel Harry össze kulcsolta a kezünket
- Mi van?- emelte meg a tekintetét Harry
- Azon gondolkodtam, hogy, mikor megyünk majd a ti esküvőtökre Harry.- hajtotta Louis a fejét a tenyerére és úgy bámult tovább
- Hát...Ezen még nem gondolkodtunk Louis!- szóltam bele és is kicsit elpirulva
- De azért na....!- hajtogatta még mindig
- Louis! Hallgass!- szólt rá Eleanor
- Legyetek boldogok!- szólt oda Zayn is
Ezalatt a pár hét alatt nem beszéltem vele de azt hiszem, hogy ez ma elkerülhetetlen lesz.
- Azok! Nem látod?- nézett rá Perrie
- De...- halkult el Zayn
Éreztem, hogy Harry egyre idegesebb lesz és szorított egyet a kezemen. Erre én csak megpusziltam, hogy egy kicsit megnyugodjon ami sikerült is.

                                                      ~**********~

Hamar odaértünk a templomhoz ezért nem tudtunk sokat beszélgetni. Ami kis időnk lett volna azt is Louis hülyeségeivel töltöttük el ugyanis arra mindig jut idő. Mindenki a barátnőjével ment be ezért a látszat kedvéért Zayn meg Perrie is igy tett. Bementünk a templompa és keresni kezdtem anyáékat. Hamar meg is találtam ezért szóltam Harrynek, hogy menjünk oda amíg a többiek leülnek.
- Sziasztok!- köszöntünk
- Szia kicsim!- jött oda anya
- Szia Harry!- fogtak kezet apáék
- Nem ültök le?- nézett ránk anya
- De- de csak be akarok nézni Grétához mert megígértem neki!- avattam be a családom
- Én akkor megyek és leülök.- mondta Harry
- Rendben! Jövök mindjárt!- pusziltam meg
Bementem a kis szobába és a fel- alá járkáló Grétával találtam szemben magam.












- Szia!- öleltem meg
- Szia! Nagyon csini vagy!
- Hát még te!!! De jobb lenne ha nem lennél ennyire ideges!- próbáltam célozni arra, hogy nyugodjon meg végre
- Próbálok! de nem nagyon megy!
- Azt látom! Nyugi! Minden rendben lesz!- simogattam meg a hátát
- Köszönök mindent!
Ebben a percben hallottuk meg az orgona hangját, ami azt jelezte, hogy Grétának menni kéne. Nem kellett sok már jött is Will bácsi, hogy kísérje az oltár elé a menyasszonyt.
- Gyere kincsem!- szólt oda Will bácsi
Mielőtt még Gréta elindult volna én hamar kiszaladtam és leültem Harry mellé.
- Mondta anyud, hogy Gréta nagyon izgul.- súgta a fülembe
- Igen,. de már minden rendben van!
- Bocsi, hogy késtünk csak csúcs forgalom van itt Londonban....- ült le mellém Nicole és Adam a barátja
- Nicole! Ad! Sziasztok! Semmi gond!
- Sziasztok!- köszönt ad is
- Hello! Harry vagyok!- fogtak kezet Adel
- Pasid?- kérdezte Nicole
- Igen...- de már nem tudtam befejezni amit akartam mert Gréta és
Will bácsi mellettünk haladtak el.
- Istenem de szép!- tátotta el a száját Nicole
- Igen.....
Gréta és az apukája úgy vonultak előre mintha valami mesében lennénk. Csodás volt.

~**********~

- Megcsókolhatod a menyasszonyt!- szólt a pap
Meg is tették és lassan orgona szóra kimentek a templomból majd mi is utánuk.
Én már az autóhoz indultam és Tom is jött felém.
- Csinálok egy képet a magazinnak oké?- kérdezett rá
- Rendben!

















- Kész! Nem tudod, hogy hol fogunk fotozkodni?- kérdezett rá
- Hát szerintem a parkban!
- Na jó akkor megyek és beszélek anyáékkal.
- Oké
Egy kis idő után mindenki beszállt az autóba és elindult a park fele. Mi is igy tettünk és elindultunk. Mindenki rengeteg képet akart Robal meg Grétával ezért szegények eléggé kifáradtak a nagy melegben.
- Na akkor most menjünk és ünnepeljük meg!- kiáltotta el magát a szótszóló.
Így mindenki átautózott a lefoglalt vendéglőbe.

~***********~

- Hova üljünk?- kérdezte Louis Robot
- Ahova szeretnétek!- Rob
- Akkor üljünk mind egymás mellé!- Harry
- Oké!
- Na megyek fogadom még a vendégeket!- mondta Rob
- Oké! Beszélünk még!- pusziltam meg
Mindenki elfoglalta a helyét és hamarosan elkezdődött a menyasszonytánc. Nagyon szépek voltak ketten. Úgy forogtak ketten mint egy herceg és hercegnő. Most gondoltam bele igazán abba amit Louis mondott" Mikor megyünk majd a ti esküvőtökre Harry!". Fura volt ilyesmin gondolkodni mert nem is beszéltünk erről. Gondolataimat megszakította, hogy már a szülőknek meg a testvéreknek is fel kellett álljanak táncolni. Én Harryvel táncoltam ami természetes de szegény Robna nincs most barátnője így felkérte Perriet aki örömmel belement.
- Nagyon boldog vagyok, hogy én is a családodhoz tartozhatok! Itt táncolni nagy megtiszteltetés!- húzott közelebb magához Harry
- Én is nagyon örvendek! Szeretlek Harry! Mindennél jobban!- bújtam neki a melkhasának.
- Szegény Gréta kilehet már fáradva. Vagy az 5. táncnál tarthat. Mi már a harmadiknál leszálltunk Harryvel mert nem bírtuk.
- Felkérhetlek?- jött oda Louis
- Igen...
- Vigyázz rá!- szólt utánunk Harry
- Jó- jó! Nyugi Rómeó!- Louis
Táncoltunk egy darabig de egyszer csak Nicole pasija kért át Louistól.
- Vihetem?- nézett Louira
- Igen....
- Nagyon megváltoztál!- mért végig Adam
-Igen! El telt az idő! Amúgy, hogy vagytok Nicoleal?
- Jól! Eljegyeztem!- mosolygott
- Ohhh! Gratulálok!
- Köszönjük!
Láttam, hogy Zayn közeledik felén és nagyon megijedtem.
- Elkérhetem a csajszit?- nézett Adamre Zayn
- Persze! Majd még beszélünk Liz!
- Adam!- szóltam utána, hogy ne hagyjon itt de már nem hallotta.
Le akartam ülni mert semmi kedvem nem volt Zaynel táncolni de anya intett, hogy nehogy ott merjem hhagyni mert az illetlenség lenne. Ezért muszáj volt táncolnom vele.
- Miért nem akarsz táncolni vele? Már számtalanszor bocsánatot kértem. Tudom, hogy hülye voltam és ezt nem lehet csak úgy elfelejteni....de hidd el, hogy nagyon megbántam.
- Én elhiszem Zayn! De még mindig él bennem ez az egész!
- Zayn!- jött oda Harry- Liz! Gyere!- mondta csendesen
- Ezt még megbeszéljük!- mondtam Zaynnek
Erre ő csak mosolygott egyet és felkérte Perriet. Nem tudom mi történt velem. Hirtelen megenyhültem és szinte megbocsájtottam neki.
- Ez meg mi volt?- kérdezte Harry és táncolni kezdtünk
- Semmi, csak felkért és anya nem engedte, hogy ott hagyjam.
- Az más! De vigyázz vele kérlek!- puszilta meg a homlokom
- Jó!- Amúgy meg ismét bocsánatot kért! Szinte megbocsájtottam csak jöttél te.
Erre már nem tudott válaszolni mert jött Rob és átkért.
- Olyan boldog vagyok Liz!- kezdtünk el táncolni
- Örvendek, hogy az vagy! Nagyon szeretlek!- öleltem meg
- Én is! Te Liz! Valami baj van köztetek Zaynel?
- Amm.....mmm....mi lenne?- makogtam
- Hát..én kérdem tőled.
- Nem, nincs semmi. Jóban vagyunk!- füllentettem
- Na jó...Akkor rendben van....Megyek felkérem a családtagokat...- puszilt meg
- Rendben.
Elindultam leülni mert kicsit elfáradtam. Harryt nem láttam ezért leültem Louis mellé.
- Harry?- néztem Louisra
- Kiment a mosdóba!
- Ja. És Eleanor?- kérdeztem
- Hazalépett mert valami otthon maradt! Kérsz?- mutatott a likörös  üvegre
- Egy kicsit!
Telt az idő. Már vagy a 10. pohár likörnél tarthattam igy egy kicsit megszédültem. Harryt sehol sem láttam, Eleanor még nem jött vissza, és ha így folytatjuk az ivászatot Louisal akkor én nem élem meg az estét józanon.
- Louis! Én egy kicsit megjárom magam azt hiszem.- álltam fel
- Jövök én is!- állt fel
- Biztos?
- Igen! Kicsit jobb ha megjárom magam mert hanem a fejembe szál a pia.- kacagott
- Én is attól félek.- indultunk el kifele
Kimentünk és amit lehetett mindent körbejártunk de Harryt még itt sem találtam.
- Szerintem már visszamehetünk! Elég hűvös van itt.- én
- Fázol? Tessék!- terítette rám a zakóját
- De hát...így megfázol Louis!
- Dehogyis! Gyere sétáljunk még!- fogta meg a kezem
Nem tudom miért de megengedtem neki. Úgy sétáltunk még vagy egy órát, maja arra döntöttünk inkább bemegyünk. Ahogy bementünk megláttam Harryt és Eleanort. Épp táncoltak. Gyorsan elengedtem Louis kezét, levettem  zakóját és leültünk.
- Szia édes!- jött oda Harry és megcsókolt
- Szia! Merre voltál?- néztem rá
- Elkísértem Eleanort mert valamit otthon hagyott.
- Ja...Azért írhattál volna egy SMS- t. Kerestelek.
- Ne haragudj! Bocsi! Na megyek még táncolni Eleanorral.
- Ez meg mi volt?- néztem Louisra meglepetten
- Nem tudom, de akkor ezek szerint barátnőt cseréltünk a ma estére.- kacagott
- Ja... Úgy néz ki!- túrtam bele a hajamba
- Akkor ez esetben... Táncolunk?- kért fel
- Igen!- nyújtottam a kezem
Ahogy felálltunk egyből lejárt a szám. Vártunk egy kicsit a következő számra és hát egy lassú volt. Csak táncoltunk és táncoltunk. Nagyon jól éreztem magam Louisal, bár fura volt, hogy nem Harry van mellettem de azért élveztem. Lassan ráengedtem a fejem a melkhasára és úgy táncoltunk tovább. Ránéztem Harryre és elég furán nézett rám, ezért felemeltem a fejem.
- Valami baj van?- nézett rám Louis
- Nem, nincs semmi.
Hamar lejárt a szám és már hozták is a tortát. Gyönyörű volt. 

















Itt az a szokás, hogy, amikor hozzák a tortát ott ahol vagy megállsz és várod amíg kihozzák. Mi is így tettünk és amire észre vettem volna Louis már összekulcsolta a kezünket és hátulról nekem simult. Láttam, hogy Harry, Eleanor és anya is szúrós tekintettel néz ránk. Gondoltam, hogy ebből még botrány lesz de ebben a percben nem érdekelt, jól éreztem magam Louisal, talán egy kicsit túl jól. Hamarosan már mindenki kezében volt egy szelet torta. Miután mindenki megette mentek odaadni az ajándékot Robéknak. Mi is sorra kerültünk Harryvel és, amikor eljöttünk nem mondott nekem semmit csak szó nélkül visszament Eleanorhoz. Nem tudom mi van vele, talán haragszik. Reméltem, hogy meg tudjuk beszélni.

                                                     ~*************~

Már csak a mi kis bandánk meg a család volt ott, más mindenki hazament. Anya megkért, hogy segítsünk neki összeszedni a cuccokat de Rob szólt, hogy semmi szükség rá mert felfogadtak valami takaritó céget akik megcsinálják hogy nekünk ne keljen még ezzel is bajlódnunk.
- Na akkor mi megyünk!- néztem a családra
- Rendben! Majd holnap beszélünk ebédkor!
- Oké! Sziasztok!- köszöntünk el
Louis ott állt mellettem ezért adtam egy puszit neki is és Eleanornak is majd elindultam kifele mert már Boos várt az autóban.
- Szia! Harry? Nem együtt jösztök?- kérdezte Boos
- Szia! De igen! Mindjárt jön ő is!- ültem be
- Oké! És merre megyünk?- Boos
- Hozzám!- szállt be Harry mellém
- oké! Amúgy hello Harry!
- Hello!
Egész úton semmit sem beszéltünk. Nekem inkább aludni lett volna kedvem.
- Köszi a fuvart!- nézett Boosra Harry
- Nincs mit! Sziasztok!- és már el is hajtott
Felmentünk a hálóba és nekiálltunk átöltözni.Még mindig nem szóltunk egymáshoz ami már kezdett idegesíteni ezért tennem kellett valamit.
- Harry! Segítenél lehúzni a zibzárt?- forditottam neki hátat
- Hát persze!- hajolt a vállam fölé
Megpuszilta a bőrt majd végigsimított a karomon.Levette rólam a ruhát és az ágyra döntött. Hirtelen gyors csókcsatába kezdtünk. Hagytam, hogy csinálja amit elkezdett mert én is élveztem de egy ki idő után megállt és rám nézett.
- Fura ez az illat! Új parfüm?- harapta meg a nyakam
- Nem! Nem tudom mit érzel! Vagy várj! Lehet ha Louist érzed
- Louist?- lepődött meg és elhajolt a nyakamtól
- Igen! Tudod amíg te Eleanorral voltál mi addig sétáltunk egyet Louisval és elég hideg volt ezért ide adta a zakóját. És hozzá is bújtam.
- Most úgy- e csak viccelsz?- nézett rám
- Nem Harry! Tudod, hogy milyen hideg volt.
- Hát akkor miért nem mentetek be?
- Mert nem volt kedvünk!- fordultam ki alóla
- Komolyan! Ezt nem hiszem el! Már nem csak Zayn?- kezdte a vitát
- Harry! Ne hasonlítsd Zaynhez mert Louis csak a legjobb barátom!- kezdtem kicsit hangosabban beszélni- Nem kell a féltékenységi jelenet!
- De te nem érted, hogy nem bírom nézni ha más férfi van melletted. Ez kínzás számomra mert ha hiszed ha nem halálosan szerelmes vagyok beléd Liz! De amint látom neked ez nem sokat számit.- szállt le az ágyról
- Tudod mit? Akkor elmondom, hogy csak azért voltam annyit Louisval mert a pasim valaki mást szórakoztatott. -kiabáltam- Tudod milyen szarul esett, hogy te elmentél Eleanorral és még egy rohadt üzenetet sem tudtál írni! Tudod mennyit vártam rád! Kerestelek!- könnyesedett be a szemem
Erre a mondatra Harry felém fordult és elindult.
- Igazad van!- fogta meg a kezem- Tudod megakartam kérdezni, hogy....már mindegy!- állt fel megint
- Mit akartál Harry?- kérdeztem
- Hát....Mondom már mindegy mert ezek után nem mennél bele.
- Én azért szeretném hallani.- én
- Na jó...Megakartam kérdezni, hogy nem akarsz- e ideköltözni. De tudom, hogy a mai után nincs erre nagy esély
- Ohh Harry! Most ezt honnan veszed?
- Hát nem tudom! Csak valahogy úgy érzem mintha már nem lennénk olyan közel egymáshoz.
- Harry! Én mindennél jobban szeretlek, ezt jegyezd meg! Nem tudom te, hogy érzel de nekem nagyon fontos vagy! És ilyenen ne is gondolkodj, minden rendben van köztünk, az, hogy mostanában kicsit többet veszekszünk az még nem jelent semmit. Különben ha áll még az ajánlat szívesen belemennék.
- Tényleg ideköltöznél? Én is annyira szeretlek és igazad van. Nem szabad ilyeneken gondolkodnom.- ölelt át
- És igen... szívesen ideköltöznék!
- Ammm...akkor jó...Holnap megbeszéljük a családoddal az ebédnél. Mit szólsz?- lett hirtelen nagyon izgatott.
- Oké! De még valamit szeretnék megbeszélni!- fogtam meg a kezét
- Igen?!? Hallgatlak!
- Arra gondoltam, hogy elmondhatnánk a nagyvilágnak.....hogy együtt vagyunk!
- Ja...Az jó lenne! Mi? Mit mondtál? Liz imádlak! Ezt nem tudom elhinni, hogy belementél! Basszus!- csókolt meg. És ott folytattuk ahol abbahagytuk!

                                                        ~*****************~

- Életem egyik legcsodásabb percei voltak!- ölelt át Harry
- Nekem is!
- És, hogy akarod, hogy elmondjuk az embereknek?- nézett rám
- Hát...Most két hét múlva lesz egy interjú nem?
- De!- Harry
- Na...Akkor ott elmondjuk! Biztos rákérdeznek majd, hogy együtt vagyunk- e.
- Valószínű. De mitől gondoltad meg magad?
- Hát...Már két hónapja együtt vagyunk és szerintem eléggé komoly kapcsolatunk lett. Vagy nem?- néztem fel rá
- De. Nagyon is! Köszönöm neked, hogy belementél!- puszilt meg
- Na jó! Aludjunk mert már 6 óra és ma ebédre vagyunk hívva.- csókoltam meg
- Aludj jól édesem!- húzott magához!............................


Esküvői képek amiket Tom készített:











































Stb.......

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó!! folytasd lécciiiii!!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és nagyon örvendek h tetszik...bocsi de ezt a 11- est még nem akartam közzé tenni....Sietek a következővel

      Törlés