2013. augusztus 18., vasárnap

8. Fejezet

*Liz szemszöge*
Nem úgy ébredtem ahogy szerettem volna, vagyis nagyon rosszul ébredtem. A kanapén feküdtünk mindketten, elég fura pózban. Harry ígéretei közül az beigazolódott, hogy mellette aludhatok de az, hogz addig ameddig szeretnék és kényelmesen az már nem. Kicsit mozgolódtam még de rájöttem, hogy a nyakam nem az igazi. Addig- addig nyüzsögtem, hogy Harry is felébredt.
- Szia-a! Itt aludtunk? Basszus! Hogy?- lepődött meg
- Hát....nem tudom, de, hogy tiszta hülyék vagyunk azt viszont igen. Egy ekkora házban ahol nem tudom, hogy hány francia ágy van amiben aludhatnánk, de mi úgy is a kanapét választjuk. Basszus!!! És még a nyakamat is elaludtam!- morgolódtam
- Na....haggyad! Gyere inkább ide!- húzott vissza abba a nyakgyilkos ágyba
- Nem köszi.- pusziltam meg- Inkább csinálok kávét. Hogy kéred? Tejjel vagy anélkül?
- Tejjel!
- Oké...
Hamar lefőztem a kávét és már indultam is vissza a szobába.
- Mikor kell ma találkozzunk a fodrászommal?- néztem az épp kávét szürcsölő Harryre
- 12- kor. Most mennyi az idő?
- Ammm......10 óra!- kerestem meg a telefonomat
- Oké...akkor most reggelizünk, elmegyünk a fodrászhoz és felhivom Gemmát me anyát, hogy 13 órára odamegyünk a Juice- ba.
- És mi az a Juice? Különben én nem kérek reggelit. Nem vagyok éhes.
- A Juice az egy kávézó és én sem vagyok éhes. Ha majd mégis megéheznénk eszünk valamit.- mondta
- Nekem oké! Na megyek és letusolok! Aztán te is készülődj!- indultam el
- Jó- jó!
Felmentem az emeletre és hamar beáltam a zuhany alá. Már vagy 10 perce állhattam a rám zúduló víz alatt, mikor hátulról egy csupasz test nekem simult.
- Hssszzzz!- ugrottam meg magam az ijettségtől
- Nyugi! Csak én vagyok!- ölelt át Harry
- Ne már Harry!- takartam el a csupasz testrészeimet
- Mi van? Szégyellős vagy?
- Igen, nagyon! Fordulj el kérlek!
- Jajj, ne már Liz!- fordult meg
- De!
Én már kint is voltam a zuhany alól és egy törölköző takarta a testem.
- Miért szégyelled előttem?- öltözött fel ő is
- Mert........Ilyen vagyok!- mordultam rá
- Jó...Bocsánat! Igazad van!- ölelt meg- Ne haragudj! Tényleg korai még!
- Köszönöm, hogy megérted.
- Akkor kimegyek, hogy tudj felöltözni.- csukta be az ajtót
- Oké!
Öltözni kezdtem. Mivel meleg volt ezért egy virágos ruhát vettem fel és a hajamat szalaggal fogtam össze.

Gondolkodni kezdtem a viselkedésemen és eléggé bántott az ahogy Harryre rámordultam, bár ennek oka van amit muszáj lesz neki elmondanom. még egyszer tükörbe néztem és nagy levegőt vettem, hogy el tudjam neki mondani miért is nem tudtam vele tusolni.
- Harry...csak azt akartam mondani, hogy....- nem volt a szobában.
Gondoltam, hogy átment a másik fürdőbe de ott sem találtam. Az egész házat körbekutattam de sehol sem volt. Kimentem a kertbe de semmi. Ránéztem az órámra és láttam, hogy a találkozóig még csak 45 perc van. Elindultam a garázs fele de amit ott láttam az nagyon meglepett. Se Harry se az autó. Itt hagyott. Nem értem, ezt most azért csinálja mert nem adtam oda neki a testem már az első héten? Lehet ha anyának tényleg igaza volt. Úgy döntöttem, hogy összeszedem a cuccaimat és fogok egy Taxit, majd azzal hazamegyek. Már indultam volna ki az ajtón, mikor Harry jött be.
- Az összes cuccodat hozni akarod? Azt hittem ma is itt alszol!- jött be
- Nem Harry! Haza megyek!- mondtam határozottan
- Miért? Hívott anyukád?- nézett rám. Látszólag eléggé meglepődött azon, hogy így talált.
- Nem, nem hivott. Azért megyek el mert rosszul esett, hogy csak úgy itt hagytál, csupán azért mert nem akartam veled tusolni.- könnyesedett be a szemem.
- Már bocsánatot kértem...de különben nem azért mentem el mert nem tusoltál velem, hanem azért mert gondoltam, hogy talán egy csokor rózsával könnyebb lenne kibékítenem téged.
- Azt hittem, hogy azért mentél el, hogy......- és nem tudtam befejezni mert zokogni kezdtem és nem kaptam levegőt.
- Liz.....mi a baj?- nézett rám Harry
- Semmi....mostanában sokszor előjön a légszomjam.- törőltem le a könnyeimet
- Különben ilyesmi eszedbe se jusson, hogy azért megyek el, hogy egy nálad jobb lányt keressek, mert úgy sem találnék.
- Köszönöm a csokrot!
- Nincs mit! Azt hittem, hogy visszaérek arra amire befejezed az öltözködést de sajnos rengetegen voltak az üzletben.
- Nem baj, csak már mindenütt kerestelek és.....
- Rendben már úgy is vége van.
- Igazad van. Különben mondani akartam valamit!- kezdtem bele nagy nehezen
- Hallgatlak! De talán kényelmesebb lesz a kanapén!- mosolyodott el a kanapé szón
- Igen.....Na szóval.....az a helyzet, hogy....am....hmmm.....van egy betegségem.- mondtam ki végre
- Tessék? Mi?......Ne!----És milyen betegség?- aggodalmaskodott
- Hát...ez egy olyan betegség ami az embereknél gátlásokat okoz. Vagyis  ezért nem tudtam veled tusólni.
- Szóval akkor te még?- kérdezte
- Igen! Szűz vagyok!
- Hát....ez! Most nem tudom mit mondjak...csak....ammm.....! A fenébe!!!- Harry
- Azt mond amit gondolsz! Ha el akarsz hagyni e miatt akkor.....- de nem hagyta, hogy befejezzem
- Nem, az, hogy el haggyalak az meg sem fordult a fejemben. De ha megengeded akkor szívesen segítek legyőzni ezt a betegségnek nevezett apróka kis hibát.
- Azt megköszönném!- néztem rá bizalmasan
- Akkor ezt megbeszéltük!- nyúlt  a telefonja után
- Kit hívsz?- érdeklődtem
- Most a fodrász csajszit majd anyát, hogy lemondjam a találkát.
- Miért mondod le?- lepődtem meg
- Hát...gondolom ezek után nincs kedved jó pofizni a családommal.
- Harry!- fogtam meg a kezét- Abban igazad van, hogy nincs kedven jó pofizni, viszont szívesen megismerkednék velük, ami ugyebár nem jó pofizás.
- Biztos?
-Igen! Gyere menjünk mert mindjárt elkésünk.
- Oké.
Kimentünk és beszálltunk az autóba. Ami azt illeti elég hamar odaértünk, épp, hogy időben.
- Szia Emma!-léptünk be a szalon ajtaján
- Harry!- ölelte meg a szőke csaj az én pasimat
- Emma, ő itt Liz! A barátnőm.
- Hello! Emma vagyok!- nyújtotta a kezét
- Ő lesz a fodrászod!- mondta Harry
- Oh....ez szuper!- erőltettem egy mosolyt
- Majdnem egyidősök vagytok.- mondta Harry
- Liz, mennyi vagy?- nézett rám az abszolút nem szimpatikus fodrászom
- 17.- válaszoltam
- Hát Harry....akkor "csak" 7 év van köztünk!- röhögött
- De biztos jól ellesztek!- Harry
- Szerintem is!- mosolyogtam, vagyis próbáltam
- Harry!- jött be egy olyan 20 év körüli srác
- Hello Taylor! Liz ő lesz a stylistod! Tay ő itt Liz a barátnőm!- mutatott be neki is
-  Szia, örvendek!
- Hát még én....- Tay
- Na....hátrébb az agarakkal....ő az én csajom!- mutatta meg Harry védelmező énjét
- Nyugi haver.....csak ismerkedem!
- Tayról tudni kell, hogy egy igazi szívtipró....- kacagott Emma
Talán mégis kedvelni fogom ezt a csajt.
- Ahogy Harry is! Úgyhoy nem kell félned tőlem, nem harapok.
- Nem félek. Külöbmen e nem a Twilight főszereplője voltál?- kérdeztem
- De, de meguntam a szinész életet ezért másba kezdtem. De ezek szerint te a rajongóm voltál? Szereted a Twilightot?
- Nem....csak az otthoni barátnőim imádják. De nekem valahogy sosem tetszett.- gúnyolódtam de csak azért, hogy vegye már észre nem az esetem.
- Na ezt jól megkaptad....- röhögött Harry
- Ja.....
- De azért nincs harag úgy-e?- néztem a kis szívtipróra
- Nincs!
- Na jó....mára lég volt Tayból. Gyere Liz! Még találkánk van anyáékkal. Úgyhogy sziasztok!
- Sziasztok! -majd találkozunk!- pusziltam meg őket
- Hamarosan biztos!- Emma
Kimentünk és ahogy számítottam Harry már neki is kezdett:
- Hát...elég feltűnően nyomult! De vagány volt ahogy elkoptattad.
- De ugy-e nem vagy féltékeny?- néztem rá komolyan
Egy kicsit elhallgatott majd végül bevallotta.
- Egy kicsit csak!
- De nem kell, hogy az legyél mert bevallom, hogy egyáltalán nem az esetem.
- Megpróbálom.
- Tudod Harry, van egy ötletem. Arra gondoltam, hogy mind ketten próbáljunk meg nem féltékenykedni és bízni a másikban. Mit szólsz?
- Ez egy nagyon jó ötlet....én benne vagyok!
- Oké. Köszönöm. Próbáljuk meg!
Kiszálltunk az autóból mivel már megérkeztünk a helyre ahova a találkozót beszéltük.
Feltettünk egy- egy napszemüveget, hogy ha lehet akkor ne ismerjenek meg a rajongók és elindultunk a Juice fele.

Mivel a napszemüveg nem túl jó takaróeszköz ezért egy páran fel is ismertek és le is fotóztak. Többen is megkérdezték, hogy együtt vagyunk-e de mi mindenkinek nemet mondtunk. Harry még pár embernek adott autógrammot és ismét el indutunk. Bementünk az ajtón és Harry megindult az egyik asztal fele.
- Sziasztok!-puszilt végig mindenkit Harry
- Szia kicsi fiam! 15 perc késés. Egyre jobban megy a pontosság!- mondta Anne
- Most is összefutottunk pár rajongóval meg fotóssal.- Harry
- Szia Gemma! Hogy vagy?- ölelte meg a testvérét is Harrz
- Szia! Nagyon jól!
- Anya, Gemma! Ő itt Liz. A barátnőm.- mondta csendesen az utolsó szót
- Szia Liz! Örvendek!- ölelt át Anne
- Sziasztok!- köszöntem.
- Szia Liz! Gemma vagyok!
- Szerintem üljünk le!- mondta Harry
- Oké....mit isztok gyerekek?- kérdezte Anne
- Hát...nem tudom...talán én narancslevet.- mondta Gemma
- Az nekem is jó lesz. -én
- Harry tudom, hogy te körte, én meg majd meglátom.
Anne hamar feladta a rendelést és már jött is vissza.
- Bocsánat!- jött oda egy hölgy
- Igen?- kérdezte Harry
- A lányom nagy rajongója, csinálhatnék egy képet önről az anyukájával?
- Persze, csak nyugottan.

A nő megcsinálta a képet és már ment is.
- És? Mivel szeretsz foglalkozni? Mi a hobbid?- nézett rám Anne
- Hát....imádok modellkedni, még Francia országban hipp- hopp táncos voltam de sajnos itt még nem találtam olyan helyet ahol táncolhatnék.
- De Harry....Daniellenek nincs egy tánciskolája?- Gemma
- De igen...beszélek vele ha szeretnéd.- nézett rám
- Az nagyon jó lenne.
- Bocsi...jövök egy perc!- állt fel Harry az asztaltól mert megcsörrent a telefonja
- Oké!- én
- Nagyon elfoglalt mi?- Gemma
- Igen....de igyekszik minél többet velem lenni.
- Na  lányok most én muszál menjek mert találkám van de hamarosan látjuk egymást Liz. Ja és Gemma, tudod, hogy hol találkozunk.
- Igen, szia!
- Sziasztok!
- Szia Anne!- köszöntem el
- Na akkor ketten maradtok ha nem baj4- csókolt meg Harry
- Mi? Hova mész?- értetlenkedtem
- Most hívott Liam, hogy áttették a koncertet holnapra és próbálnunk kéne. Ja és ha végeztetek hívd fel Boost és érted jön. Ha gondolod gyere be a stúdióba és ha nem akkor meg majd este találkozunk! Sziasztok!
- Szia!- köszöntünk egyszerre
- Akkor tényleg ketten maradtunk!- mosolygott Gemma a helyzetünkön
- Ezek szerint!
- Amúgy, hogy értette Harry, hogy otthon? Összeköltöztetek? Nem is mondta.
- Hát mert nem is, csak sokat vagyok nála és ezért mondja.
- ja....értem.....Amúgy miért költöztetek Londonba?
- Hát...anya divattervező és kapott itt egy jó ajánlatot amire kötött egy 3 éves szerződést, és végül úgy döntöttünk, hogy nem is fogunk visszaköltözni.
- Úgy örvendek, hogy a tesómnak sikerült végre egy ilyen jó bárátnőt találnia.
- Hogy érted, hogy végre?
- Hát...eddig elég zűrös kapcsolatai voltak de inkább ezt ő rá hagyom!- mondta ki a mondatot amivel sikerült megpiszkálnia a fantáziámat
- Ja, mesélte, hogy nem voltak jó kapcsolatai előttem.- füllentettem egy kicsit
- Hát....igen.- komorodott el.
Éreztem, hogy itt nincs valami rendben, de nem akartam faggatózni bár nagyon érdekelt de láttam, hogy Gemmát felzaklatja.
- És neked valami kapcsolatod van most?- tereltem a témát
- Igen...Austin. Jegyben járunk.
- Oh....gratula! Harry nem is mondta......és mi óta?
- Hát....úgy két hónapja.
- Bocsi hívnak!- vettem fel a telefont
- Semmi gond!
- Halo! Igen? Mikor? Jó! Valami gond van? oké!- tettem le a telefont
- Na mi az?- kíváncsiskodott Gemma
- Hívott a titkárnő a stúdióból, hogy Harry megkért menjek be.
- Mit akart vajon?
- Nem tudom...állítólag fontos lenne.
- És, mikor kell menj?- Gemma
- Hát...10 perc és Boos vagyis a sofőröm itt van.
- Na jó, akkor én megyek is. Még van egy kis dolgom. Örvendek, hogy megismertelek!
- Én is örvendek de miért nem jössz be te is?
- Nincs már rá időm de azért puszilom Harryt meg a többieket is.- mondta
- Oké....megmondom! Szia!- pusziltam meg mivel Boos már kint várt
- Szia!
~*********~
- Szia Boos! Köszi a fuvart!- csuktam be az ajtót
- Nincs mit! Szia!
Hamar felszaladtam az emeletre ahol az épp Harryvel beszélgető Daniellevel találtam szemben magam.
- Szia Liz!- jött oda Harry
- Sziasztok!
- Szia!- köszönt Danielle
- Na én megyek próbálni tovább ti csak beszélgessetek!- mondta Harry
- Gyere üljünk le!- én
- Oké! Tudod, igazából miattam hivtak ide! Hallottam, hogy táncólsz...
- Igen!
- É mi óta?
- Kiskorom óta.
- Akkor biztos jól megy!- mosolygott
- Igen...csinálgatom vagyis csak csinálgattam mert itt még nem kaptam olyan helyet ahol menne.
- Tudod...van egy táncsulim, és elég sokan járnak órákra. Az a helyzet, hogy nem bírom egyedül. Arra gondoltam vagyis Harry mondta és nekem jó ötletnek tűnt, hogy együtt dolgozzunk. Mit szólsz?- ajánlotta fel- Segéd tanárra lenne sükségem.
- Ammm.....- makogtam
- Na? Elvállalod?- nézett rám reménykedve
- Mikor kezdhetek?- kacagtam
- Akkor ezt igennek veszem. Különben mivel most nyár van ezért nem kell bejárni mert vakáció az vakációmindenkinek. Majd csak sulikezdéskor.Ja és ne aggódj a program miatt mert úgy rendezzük, hogy találjon az órarendedhez.
- Ez nagyon jó....köszönöm.....- öleltem át
- Nem...inkább én köszönöm, hogy besegíttessz. Tudod elég nehéz egyedül.
- Elhiszem. Na jó akkor ezt még megbeszéljük.
- Oké!
- Na? Tetszett az ötlet?- jött ki Harry
- Nagyon....köszönöm, hogy megbeszélted!- én
- Szívesen. Holnap jössz?
- Viccelsz? Ki nem hagynám a koncertet.
- Reméltem is. Különben beszéltem a boltos pasassal, hogy holnap lesz a koncert.
- És??? Tudnak jönni?- kérdeztem
- Igen...állítólag Emilz már nagyon izgatott.
- Én is az vagyok! Hidd el!- néztem Harryre
- Ennek örvendek! Amúgy mára végeztünk, szóval mehetünk haza mert tudod holnap korán kell keljünk.- Harry
- Oké! Szia Dani!- köszöntem el
- Sziasztok!
- Szia Liz! Már mentek is?
- Szia Louis! Igen mert Harry nagyon fáradt!
- Ne már Harry! Bírod te még!- vigyorgott Louis Harryre

- Na jó!- adta be Harry a derekát- Most hány óra van?
- 6.- Louis
- Jaaa...azt hittem 8. Akkor maradjunk még!
- A többiek?- érdeklődtem
- Niall elment Lolával valamerre és Zayn meg Liam gondolom mindjárt jönnek.- mondta Louis
- Én mit akartok csinálni?- kérdezte Harry
- Harry fiam! Te tényleg fáradt lehetsz ha ilyeneket kérdezel!- röhögött Lou- De különben arra gondoltunk, hogy vidámparkozhatnánk a csajokkal vagy elmehetnénk mozizni, még Pizzát is rendelhetnénk.
- Nekem van egy jobb ötletem!- mondtam
- És el is mondod vagy megtartod magadnak?- szívatott Louis
- Hahaha...na szóval: Szerintem menjünk az 1D házba mert ott van medence, van innivaló, Pizzát is rendelhetünk. Sőt még Niallt is felhívom, hogy ha van kedvük jöjjenek...ja és filmezhetünk is a mozi helyett....
- Hát Harry...egy igazán okos csajt fogtál ki.......De nem tudom, hogy egy nő, hogy lehet ilyen okos!- kezdett el csikizni
- Neeeee.....- kacagtam- Louis ezt még megbánod!- fenyegetőztem- Harry!!!!!
- Ebből inkább kimaradok! Köszi!- kacagott Harry
- Neeee!- futottam de Louis utánam futott
Beálltam Harry háta mögé és őt használtam "pajzsnak".
- Te alaposan kihasználsz engem!- kacagott Harry
- Hát...ha már önszántadból nem akartál segíteni.....- kacagtam
- Na jó! Feladom! Te győztél!- emelte meg a kezét Louis
- Látod- látot!- raktam ki egy önelégült mosolyt a számra és kibújtam Harry mögül
- VÉGED VAN!- futott utánam
- De én győztem!- futottam
- Csak hiszed!- fogott el
- Na jó! Üzleteljünk! Elengedsz ha......????
- Ha.......- és valamit a fülembe súgott
- De biztos, hogy?- kérdeztem
- Igen- igen!
- Na jó! Akkor engedj el!- bújtam ki szorításából
- Na bemegyek és szólok Liamnek meg Zaynek......- indult el Louis
- Én meg megyek és felhívom Niallt!
- Niall hamar beleeggyezett a partiba, főleg, amikor a pizza szót is említettem. Visszamentem és szólta Harrynek, hogy mi indulhatunk hamarabb mert nincs nálam fürdőruha és azért haza kéne lépni. Lementünk és beszálltunk az autóba majd elindultunk hozzánk.
~******ˇ~
- Sziasztok!-szaladtam fel a szobámba
- Sziasztok!- köszönt Harry is
Elég keveset hallottam fentről de annyit igen, hogy Harry elmagyarázta hova sietünk olyan nagyon. Elvettem egy anglia zászlós fürdőruhát és leszaladtam a lépcsőn.

- Kislányom! Te itt laksz még egyáltalán?- kérdezte apa
- Igen...azt hiszem! Mehetek?- néztem rá boci szemekkel
- Na jó!....Menjetek érezzétek jól magatokat!
- Köszi apa!- pusziltam meg- Sziasztok!- köszöntünk és már kint sem voltunk
- Hamar leráztad apukádat!
- Tudom...de ezt most muszáj volt!
Hamar odaértünk de ahogy kiszálltunk az autóból Louis futott felénk
- Liz! Harry! Nagy baj történt!- visíttozott.................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése