2013. augusztus 18., vasárnap

5. Fejezet

*Liz szemszöge*
Nagyon jól haladtunk a sütéssel. Harry is élvezi, úgy látom. Nem tudtam, hogy otthonosan mozog a konyhában.
- Harry, édesem! Légyszi add ide a sót!
- Mit mondtál? Édesem??- nézett rám Gréta nagy szemekkel
- A fenébe.....nem akartam még!- motyogtam
- Igazából csak este akartuk elmondani.....de ha már így alakult akkor.....- vezette be Harry és arra várt, hogy én befejezzem.
- Eggyütt vagyunk.- nyomtam csókot a szájára
- Azta! Mióta?
- Pár napja.- Harry
- Nem késlekedtetek!- vigyorgott Gréta
- Ha szeretjük egymást akkor minek? Hát nem?
- De. Igazatok van. Különben én és Rob az ismerkedésünk utáni héten már jártunk szóval megértem mit éreztek.
- Akkor ugy-e nem szólsz anyának? Ma akarjuk elmondani.- én
- Nem! Ez csak természetes! Ti döntitek el mikor és mit mondotok el neki!- mosolygott Gréta
- Köszönöm!- pusziltam meg
- Na mi az? Kész van minden?- jött be anya
- Majdnem, még csak a tortáról hiányoznak a díszek.- válaszolt Harry
- Rendben, de azt Gréta nem láthatja, úgyhogy mi kimegyünk, ti meg csináljátok meg ezt légyszives!
- Oké! Menjetek!- mondtam
- Na itt a torta. Merre vannak a díszek?- Harry
- A fiókban!- mutattam a szekrényre
- Oké....ez meg van, de, hogy díszítjük?
- Rakjunk oda marcipánt!- mutattam a közepére
- A szélére meg kis virágokat.
- Oké....
- Én rakom.- mosolyogtam
- Várj, segítek!- és hátulról nekem dőlt, így raktuk rá az összes kis virágot a tortára.

- Köszönöm a segítséget!- én
- Szívesen!- puszilt bele a nyakamba
- Jajj Harry! Ne csináld ezt! Inkább gyere vegyünk valamit Robéknak.
- Oké, menjünk!- fújtatott és berakta a tortát a hűtőbe.
- Én felmegyek és átöltözök, mert így nem lehet kimenni az utcára!- mutattam magamra
- Dehát....te így is gyönyörű vagy!- mosolygott
- Persze, lisztesen gyönyörű mi?- röhögtem
- Igen...de ha mindenképp át akarsz őltözni menj, én addig megmosakszom.
- Oké. Jövök mindjárt.
Felmentem és gyorsan megmosakodtam. Felvettem egy fehér farmert egy Anglia zászlós blúzzal meg farmerkabáttal.

Megigazitottam a hajam és már indultam is lefele.
- Húúú...de csini valaki!- emelt le Harry a lépcsőről
- Köszi!- pusziltam meg.- Na gyere menjünk!
Felhúztuk a cipőnket, majd kimentünk és bezártam az ajtót.
- Kocsival menjünk?- Harry
- Hát....szerintem igen....mert nem tudom mit veszünk és hol. Lehet nem bírnánk haza.
- Akkor ezt megbeszéltük.- nyitotta ki az autót
Több üzletbe is bementünk de nem tudtuk eldönteni, hogy mit is vegyünk ami tényleg jó lenne.
- Harry! Most jut eszembe, hogy Rob meg Greta nagyon régóta mondják, hogy szeretnének egy kutyát. Mi lenne ha vennénk nekik egyet?- dobtam fel az ötletet
- Oké....de milyet?- Harry
- Hát Rob huskyt mondott.- mosolyogtam
- Fél órára innen van egy jó kisállatbolt. Menjünk oda?
- Igen légyszi.
- Rendben, már indulunk is!
Nemsokára odaértünk. Ahogy bementünk egyből a kutya részre siettünk. Sok szép kutyát láttunk, de egy közülük mégis szebb volt mint a többi. A fűben feküdt és valamit rágcsált. Nagyon édes volt, hisz még kölyök.

- Harry ez nagyon édi!- mutattam a kiszemelt kiskutyára
- Tényleg az.- gugolt le és megsimogatta amit a kutyus biztos nagyon élvezett ugyanis hemperegni kezdett.
- Jó napot! Segíthetek?- kérdezte az eladó
- Igen...ezt a kutyát szeretnénk!- Harry
- Rendben...hát biztosítani tudják a megfelelő körülményeket neki?
- Igen...azzal nem lesz gond.- én
- Akkor itt írják alá kérem.
- Még valamit?- kérdezte az elárusító
- Minden kutyához való dolgot szeretnénk venni még.- Harry
- Azonnal!
Kifizettük és már indultunk volna ki az ajtón, amikor:
- Bocsánat! Ön ugy-e Harry Styles?- nézett Harryre az eladó
- Igen...- mosolygott
- Kaphatnék egy aláírást? Tudja a lányom a rajongója.
- Ennek örvendek. Hova írjam?
- Ide...- adott egy lapot- Nagyon köszönöm. Emily biztos boldog lesz ha ezt meglátja.
- Hány éves a lánya?- Harry
- 17.
- Az pont jó! Liz van nállad még VIP jegy?- súgta oda Harry nekem
- Igen...azt hiszem...- túrtam bele a táskámba- Itt van!
- Köszi!- vette el a jegyeket.- Most lesz nemsokára egy koncertünk, és ezek VIP jegyek. Itt lesz Londonban a koncert és szívesen várjuk önt meg a lányát is.
- Ennek nagyon fog örvendeni a lányom! Nagyon köszönöm!
- Nincs mit! Remélem találkozunk! Viszlát!- köszöntünk el
- Viszlát! Köszönöm mégegyszer!
- Na menjünk mert már 3 óra és 5-kor van a találka.-szálltam be az autóba
- Hazafele be kéne lépjünk hozzám mert el kéne vegyek tiszta ruhát az estére. Oké?- Harry
- Nekem oké...még úgy sem voltam nálad.
- Hát most majd leszel....:)
Az út nem volt túl hosszú ezért hamar odaértünk.
- Ez a te házad?
- Igen.- szállt ki az autóból
- Hogy bírsz rendet tartani?- csodálkoztam
- Hát...igazából van egy bejárónőm, Rose. Ő szokott takarítani.- indultunk el befele
A ház belülről is gyönyörű volt. Tényleg nem értem minek kell Harrynek ez a nagy ház ha úgy sincs sokat itthon de ő tudja.
- Mit vegyek fel?- dugta ki a fejét a szekrényből
- Szerintem az jó lesz!- mutattam egy ruha összeállításra.
- Ez az eggyik kedvencem!- Harry
- Mostmár nekem is.
- Akkor most vegyem fel?- gombolta ki az ingét
- Nem- nem majd a szobámban felveszed.
- Oké...akkor mehetünk, nem?
- De. Menjünk mert már biztos várnak.
~********~
- Sziasztok!- léptem be az ajtón
- Sziasztok, merre voltatok?- apa
- Elvettük Harry ruháját. De most megyünk is fel mert még át kell őltözzünk.- indultam el felfele
- Rendben.
Lassan felsétáltunk a szobámba és leültem a fotelbe, hogy tudjak készülődni.
- 10 perc elég lesz, hogy elkészülj?- hajolt felém és csókolt meg.


- Nem....az nem elég...- álltam fel
- Jó..te tudod...- kezdte kigombolni az ingét
- Harry....ne csináld!!!!- fordultam el
- De de!- és már a nadrágját is letólta
- Hát ezt nem hiszem el!!!- mondtam, mikor már az ágyamban feküdt egy szál boxerben.
- Pedig elhiheted. Itt vagyok! Élőben.....- vigyorgott
- De Harry! Mi van ha benyítanak?
- Nem fognak, mivel bezártam az ajtót.- emelte meg a kulcsot
- Na jó.....- feküdtem mellé
Lassan felém fordul, végigmért majd forrón csókolni kezdett. Egy kis idő múlva áttért a nyakamra majd felhúzta a felsőm, a hasamon is kis puszikat hagyva.
- Szeretlek.- ölelt meg.
- Én is, nagyon, de nem folytathatjuk. Mindjárt elkésünk.- indultam be a fürdőbe, hogy felvehessem a Harrytől kapott ruhát.
- Ne már!- Harry
- De, majd legközelebb. Most menj öltözni.
- Na jó......De ezt még visszakapod!.- kapott fel és csókólt meg
- Aha...persze!- vigyorogtam
- Majd meglátod!
Hamar felöltöztünk és elindultunk lefele. Senkit nem találtunk lent ezért hagytam egy kis üzenetet a hűtőn, hogy elmentünk Robékhoz és ne várjanak ránk. Arra gondoltam, hogy mielőtt elmennénk bulizni megsétáltathatnánk a kutyát. Harrynek is tetszett az ötlet ezért autóval mentünk.
- Kiveszed?- néztem a kutyára
- Igen....
Harry kiemelte az autóból és elindultunk a kutyafuttató fele.
- Harry! Az az ember minket fotóz?- suttogtam
- Aaaa....igen...azthiszem....10 perc múlva már jó kis pletyka lesz rólunk a  neten.
Basszus!!!- háborodtam fel- Tudod mit? Szerintem már eleget futott. Menjünk jó?- kérleltem
- Jól van...ha te ezt szeretnéd akkor menjünk.
A kutyát visszatettük az autóba és egyből Robék fele vettük az irányt.
~*********~
- Sziasztok!- nyitott ajtót Gréta
- Szia!- pusziltuk meg
- Korán jöttünk?- kérdezte Harry
- Nem-nem! Még csak Zayn meg Perrie nem jöttek meg.- sétáltunk befele
- Sziasztok!- pusziltam végig mindenkit
- Merre voltatok? Így kettesben?- jött a kérdés a hátunk mögül
- Szia Rob! Különben volt egy kis dolgom és megkértem Harryt, hogy vigyen el autóval.
- Értem, gyertek...üljetek le!
- Csengettek!- indult Gréta az ajtó fele
- Nagyon izgatott!- ültem le
- Meg is értem!- Szólalt meg a mellettem űlő Niall
- Sziasztok!- jött be Zayn és Perrie
- Hello!- öleltem meg őket
- Liz! Nagyon csini vagy!- bókolt Zayn amit Harry csak egy fura nézéssel nyugtázott
- Nagyon szép a ruha, persze te is!- kacagott Eleanor- Hol vetted?
- Köszi mindkettőtöknek. Amúgy a ruhát kaptam.- néztem Harry fele
- Tényleg nagyon szép és nagyon jól áll.- szólt közbe Perrie is
- Na gyertek meg van terítve!- hívott Gréta
Mindenki elindult de ami nagyon meglepett az az volt, hogy Niall a telefonját bámulta és nem a konyhába sietett.
- Mi a baj?- fogtam meg a kezét
- Hát...nincs baj...csak...ma találkám lenne egy lánnyal de....
- De mi?
- Hát most nem találkozhatunk.- szomorodott el- Vagyis ne érts férre, szeretem Robot meg örvendek nekik csak most bárcsak ketté szakadhatnék.
- Nem kell ketté szakadnod! Miért nem hívod ide az a lányt?- ajánlottam fel
- Hát...nem tudom...nem lenne baj?
- Nem, dehogy!
- Rendben akkor megyek és felhívom! Köszönöm Liz! Nagyon szeretlek!- puszílt meg
- Nincs mit! És én is szeretlek!
- Kezdek féltékeny lenni!- fogta meg a derekam Harry
- Nem kell, hogy az legyél....csak segítek csajozni Niallnak.
- Aha...vagyugy!- mosolygott rám majd megcsókolt- Bsszus bocsi! Elfelejtettem!
- Igen én is!
Szerencsére csak Gréta látott meg minket aki már mindent tudott szóval nem történt semmi probléma.
- Gréta, Rob! Nem lenne baj ha jönne Niall barátnője is?- én
- Nem...sőt! Amúgy van barátnője?- nézett ránk Rob
- Még  nincs de azon van.
- Jön! Azt mondta pont erre fele sétáltak a barátnőjével úgyhogy 10 perc és itt van.- sétált felénk Niall
- Az szuper!
- De úgy-e nem gond?- aggodalmaskodott
- Nem, dehogy...sőt! Megyek teszek fel még egy terítéket!- Gréta
- Oké...Jövök én is!- Rob
- Csengettek! Liz kinyittanád?- kiabált Gréta a konyhából
- Igen megyek! Niall gyere te is!- húztam magam után
- Szia!- nyitottam ki az ajtót
- Sziasztok! Szia Niall!- puszilták meg egymást
- Gyere be!- hívtam bennebb őket
- Lola vagyok!- nyújtotta a kezét
- Én meg Liz!
- Nagyon ismerős ez a ruha....Pont ma adtam el egy ilyet Harrynek aki a Liz nevű barátnőének vette.
- Akkor te vagy az a 17 éves Lola?- lepődtem meg
- Igen...Mesélt rólam?
- Igen...egy keveset. - túrtam bele a hajamba
- Na akkor bennebb megyünk vagy az egész estét itt töltjük el?- Niall
- Ja bocsi...Persze Niall menjünk!
- Sziasztok!- köszönt Lola
- Szia!- köszönt mindenki
- Srácok, csajok ő itt Lola!- kezdett bele Niall.-  Lola ő itt Louis, Zayn, Liam, Rob, Gréta, Liz, Eleanor, Perrie, Danielle, Kate, Sam, Tom és Ha......Hol van Harry?
- Ne nézzetek rám nem tudom!- emeltem védekező tartásba a kezem
- Valaki hívja már fel!
- Itt vagyok nyugi!- jött be Harry a kutyával
- Ohhh...Harry...Nem szóltál!!!
- El voltál foglalva! Bocsi!
- Rob, Gréta! Sok boldogságot!- öleltem meg őket
- Istenem! De aranyos! Oh...Liz! Köszönjük! Nektek?
- Igen...nekünk, ugyanis be szeretnénk jelenteni valamit.- Harry
- Kíváncsian várjuk!- mosolygott anya                                                                                                         - Nem tudom, hogy észre vettétek-e de nagyon sokat vagyunk együtt Lizel és nagyon kedveljük egymás társaságát.- kezdett bele- Harry
- Igen...de szerintem ezt mindenki észrevette!- kacagott Tom
- Na az a lényeg, hogy úgy döntöttünk megpróbáljuk milyen eggyütt az élet.- fejeztem be amit Harry elkezdett
Véletlenül a tekintetem Zaynen akadt meg aki nagyon furán nézett rám, mintha valamiért szomorú lenne. Ezek után Harryre pillantottam aki majd Zaynre vetett egy pár szúró tekintetet. Nem tudom mi van köztük de ki fogom deríteni.
- Gratulálunk!- jött felénk Gréta meg Rob
- Nagyon köszönjük!- válaszolt helyettem is Harry mert én még mindig Zaynel voltam elfoglalva
- Mindenki sorra gratulált csak anya meg Zayn nem jött oda, ami megjegyzem eléggé rosszul esett. El is határoztam, hogy beszélek Zaynel mert nem tudom miért haragszik rám.
- Nem siettétek ezt el egy kicsit?- szólalt meg végre anya is
- Nem anya! Szeretjük egymást és együtt akarunk lenni!
- Találtok is szerintem!- állt ki mellettünk Rob
- Rendben kislányom, tiszteletben tartjuk a döntésed!- ölelt meg apa
- Köszönöm!
- Amúgy szia Harry!
- Lola! Hát te?
- Niall hívott!- mosolygott Lola
- Ja...szóval te voltál az a lány!
- Igen...- Lola
- Na most már mindenki megvan, itt van, mindent tudunk, nem ehetnénk?- ült le Niall
- Látod.....én is pont ezen gondolkodtam....- Tom
- Hát ti hogyne lennétek éhesek!- kacagtam.
Az este további részében nagyon jól szórakoztunk. Megismertem Lolát és kiderült, hogy tényleg egy nagyon rendes lány, Harrynk igaza volt. Már vagy hajnali négy fele járhattunk, mikor Harry megkérdezte:
- Nem megyünk mi is haza?
- Azt hittem már sosem kérded meg! Menjünk!- néztem körül. Már csak Louis, Eleanor, Zayn, Perrie meg mi voltunk ott.
- Rob....hallod haver....mi hazamegyünk ha nem gond. Elég fáradtak vagyunk.
- Rendben...Köszönjük, hogy jöttetek!
- Ez csak természetes! Szia tesókám!- öleltem meg
- Sziasztok!- kísértek ki.
- Nem alszol ma nálam?- ölelt meg Harry
- Hát...nem tudom. Aludjak ott?
- Most nézd meg....senki nem fog reggel felkölteni, bármeddig aludhatsz. Sőt....mellettem aludhatsz!
- Te egoista!!!!....Na jó....ott alszok!- pusziltam meg a nyakát
- Egyszer menjünk haza. Majd utána az ágyban. Jó?
- Te olyan bolond vagy!- indultam az autó fele
- Tudom...de te ezért szeretsz nem?- kacagott
- Ezért is!!!!
- Igazad van! Nem csak ebben vagyok tökéletes!
- Szörnyű, hogy mindig kifigurázod a szavaimat!- csuktam be a kocsi ajtaját
- Mondtam, hogy visszakapod!- röhögött még mindig majd megcsókolt.
Ezek után már nem sokra emlékszem mert az út túl hosszú volt én meg túl fárad így hamar elaludtam.

*Harry szemszöge*
Épp, hogy beültünk az autóba Liz már el is aludt. Nagyon szeretem és bármit megtennék érte. Nagyon fontos nekem. Gondolkodni kezdtem Zayn viselkedésén és szerintem féltékeny rám, bár nem értem miért. végül is neki is vagy egy gyönyörű barátnője. Nem sokáig törtem ezen a fejem mert tudtam, hogy hamar felkapom a vizet. Inkább csak az útra koncentráltam meg a mellettem alvó gyönyörű barátnőmre. Mikor megérkeztünk beparköltam a garázsba és kivettem Lizt az autóból. Az ölemben vittem fel és letettem az ágyamra. Csak most vettem észre, hogy nincs rajta a cipője. Keresni kezdtem a cipőt de nem találtam, gondolom az autóban maradhatott el. Én hamar letusoltam és készültem lefeküdni, gondoltam jó lenne ha úgy tudnám átöltöztetni Lizt, hogy ne ébredjen meg de rájöttem, hogy ez lehetetlen. Csendesen felébresztettem és odaadtam neki az egyik pólómat, hogy bújjon bele.
- A cipőd lent maradt, bocs!- pusziltam meg és takartam be
- Nem gond, majd holnap megkapom.
- Rendbe...- adtam neki egy jóét csókot amit épp, hogy viszonzott mert már majdnem elaludt.
Én is bebújtam mellé, majd nemsokára én is elaludtam.......................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése