2013. augusztus 18., vasárnap

7. Fejezet

*Liz szemszöge*
Tegnap eléggé elfáradtam, de ma úgy határoztam el, hogy egész nap pihenni fogok. A pihenős reggelemet Tom testvérem kedves arcával indítottam.
- Szia! Bejöhetek? Hoztam reggelit.- mosolygott rám
- Szia! Gyere!
- Hogy aludtál?- érdeklődött Tom
- Mi kéne?- kacagtam. Tudtam, hogy csak úgy nem hoz nekem reggelit.
- Hát...izé...valakinek ma is modellt kéne állnia.- nézett rám a boci szemeivel
- És rám gondoltál mi?
- Igen, de csak azért mert az én kishúgom a legszebb csajszi az egész világon.- győzködött
- Menj már! De azért köszi. Amúgy meg benne vagyok, bár ma pihenni akartam de érted bármit.- öleltem át
- És Harry? Ma is jön?
- Nem, ma be kell menjenek a stúdióba, hogy felvegyenek egy új dalt.
- Na akkor ma nyugtunk lesz!- mondta ki azt amire nem számítottam
- Hogy érted ezt?
- Hát úgy, hogy nem lesz itt Harry.
- De mi van Harryvel? Baj ha itt van?- szomorodtam el
- Nem, csak tudod olyan furcsa minden szünetben a ti csókjaitokat nézni, meg.....
- Oh Tom....hiányzik Lili?- simogattam meg a hátát
- Igen....el sem tudom mondani mennyire.
- Nyugi, majd kapsz valakit aki betölti a helyét.- próbáltam nyugtatni
- Köszi....Na egyél és, amikor kész vagy gyere le a fotóterembe.- ment ki a szobámból
- Rendben, jövök majd. Köszi még egyszer a reggelit!- kiáltottam utána
- Szívesen! Szia!
Hamar megettem a reggelit és felöltöztem. Éppen mentem volna ki az ajtón mikor megcsörrent a telefonom:
- Szia édesem! Hogy aludtál?
- Jól köszi! Amúgy szia!
-  Mit csinálsz ma?- kérdezte Harry
- Modellt állok Tomnak.
- Megint?
- Igen. Megkért.- én
- Mi már bent vagyunk és elég jól haladunk. Nincs kedved később bejönni?
- Majd meglátom! Hívlak előtte.
- Oké, szia!
- Szia!- nyomtam ki a telefont
Bementem a fotósszobába és Tom már mindent előkészített.
- Na megvagyok!
- Jó, gyere állj be!- Tom
A fotózás hamar lejárt ezért úgy döntöttem, hogy elfogadom Harry ajánlatát és bemegyek hozzájuk. Kiderült, hogy Lola is velem jön mert Niall elhívta valamerre. Azt hiszem köztük is alakul valami, ami szerintem tök jó mert elég szép pár.
~**********~
Kimentem a ház elé mert Boos ott állt meg az autóval.

- Szia Lola!- köszöntem
- Ki ez az ember?- kérdezte Lola csendesen
- A sofőröm, Boos! Hello Boos!
- Szia Liz! Stúdióba?- nézett rám
- Igen. Amúgy merre mentek Niallal?
- Hát...nem mondta meg.- Lola
- Ohh...akkor ez egy randi?- mosolyogtam
- Hát...valami olyasmi.....
- Akkor sok szerencsét!
- Köszi.
Hamar megérkeztünk mivel a stúdió csak pár kilóméterre volt tőlünk. Kiszálltunk az autóból és a bejárat fele vettük az irányt. Alig tettünk meg pár métert már egy tucat ember rohamozott meg. Ami azt illeti kicsit tényleg megijedtem de szerencsére a biztonságiak időben megtudták állítani azt nagy embercsoportot.
- Nem szeretem az ilyen sok embert!- fogalmaztam meg érdekes mondatomat
- Meg kell szoknod!- jött szembe Niall
- Szia! Végeztetek már?- én
- Nem még nem!
- Amúgy sziasztok!- puszilt meg mindkettőnket
- Szia!- köszöntünk
- Niall!? Nem vagy éhes?- emeltem meg Nando's- os zacsit az orra előtt.
- De...Imádlak Liz.....Köszi!!!- ölelt át szorosan
- Szívesen!
- Kérem- Kérem!
- Nem! Majd ha felértünk!- indultam el
- Ne na!
- De!De!- én
- Akkor menjünk már!- és már kettesével szelte a lépcsőket.
- Hello srácok!- hoztunk kaját!- léptem be az ajtón
- Liz! Lola! Imádlak!- jött felénk Louis
- Harry merre van?- néztem körül
- Elment a WC-re de jön mindjárt!- Zayn
- Ja oké!
- Na mikor eszünk? - türelmetlenkedett Niall
Már nem tudtam válaszolni mert valaki hátulról átölelt majd megfordított és hosszasan megcsókolt. Visszacsókoltam. Ajkaink már ki voltak éhezve egymáséra ezért aki látott szerintem azt gondolhatta, hogy már egy hete nem láttuk egymást.
- Na jó srácok! Ha így fojtatjátok el fog  kopni a szájatok!- röhögött Louis
- Jaja! Úgyhogy inkább együnk!- vette ki a kezemből a zacsit Niall
- Amúgy, hogy vagy? Hiányoztál!- nézett rám Harry
- Jól! És te?
- Jobban leszek!- csókolt meg ismét
- Na már megint!- kacagott Liam is
- Na jó srácok! Még egyszer elpróbáljuk és megvagytok!- jött be gondolom a srácok menedzsere- Oh..sziasztok! Mi úgy-e nem ismerjük egymást? Paul vagyok!- nyújtotta a kezét
- Liz Hawson!- örvendek
- A barátnőm!!- szólt közbe Harry is mintha Paul nem látta volna, hogy Harry a kezemet fogja
- Lola!- fogott kezet Lolával is
- Niall barátnője?- kacagott Paul
- Nem, csak barátok vagyunk!- szól közbe Niall és elég érdekesen nézett Paulra

- Na jó lányok....örvendek, hogy találkoztunk de még bíztos fogunk. Meg kell még beszéljük ezt a járásos dolgot. Jó Harry? De most...srácok, gyerünk!!!!
- Mindjárt jövünk!- Harry
- Oké! Várlak!
A srácok új száma a Rock Me . Nagyon tetszik a szöveg, a hangjuk. Imádom ahogy énekelnek.
- Hogy tetszett?- jött oda elsőként Louis
- Nagyon szép volt!
- Hogy tetszett?- jöttek oda a többiek is
- Nagyon, nagyon. Csúcsak vagytok!
- Na jó srácok, mehettek pihenni.- jött ki Paul- Ja Harry...van most időtök beszélni?
- Kicsim?!- nézett felém Harry
- Nekem van!
- Akkor gyertek be kérlek!- nyitotta ki Paul az irodája ajtaját
- Srácok majd beszélünk!- Intett Harry
- Majd hívunk!- szólt vissza Louis
Megszorítottam Harry kezét és úgy sétáltunk be az irodába. Nem tudom miért de egy fura érzés kapott el, amikor beléptünk. Olyan volt mintha valami rosszat tettünk volna és most akarnák kiszabni a ránk váró büntetést.
- És mióta vagytok együtt?- kezdett bele Paul
- Hát...csak pár napja.
- És eddig még senkinek nem mondtatok semmit?
- Hát...a családtagoknak.- én
- Ja....Tudod, hogy megy ez Harry...rátok fog szállni a sajtó meg ilyenek.- Paul
- Igen, tudom.
- És azon gondolkodtatok, hogy miképpen mondjátok meg a rajongóknak?- nézett ránk Paul
- Az a helyzet, hogy egyenlőre ezt titokban szeretnénk tartani.- néztem Harryre majd Paulra
- De Liz...azt tudod, hogy nem lesz egyszerű igaz? És én szerintem nem bírjátok majd sokáig. Mármint a titkolózást.
- Azért mi meg szeretnénk próbálni!- mosolyogtam Paulra

- Rendben...akkor szerintem mindent megbeszéltünk. Majd találkozunk.
- Rendben! Hello!- köszöntünk el
- Sziasztok!
Lassan és szótlanul lesétáltunk az autóban várakozó Booshoz aki már halálra unhatta magát.
- Hello Boos!- fogott kezet Harry Boosal
- Sziasztok! Merre megyünk?
- Hozzám!- jelentette ki Harry
- Harry...haza kéne lépjek pár cuccomért....
- Jó, akkor először Lizékhez aztán hozzám.
- Rendben.....
- Liz...holnap bemutatlak a fodrászodnak meg a stylistodnak.
- Kinek?- értetlenkedtem
- Igen...van neked ilyened is.
- Minek nekem? Nem tetszik ahogy csinálom a hajam vagy ahogy öltözködöm?
- De, szuper csini vagy csak tudod Paul......
- Ja értem...na jó akkor holnap két új ember...- mosolyogtam
- Igen...
- Na jó gyors leszek!- rohantam be a házba
- Oké!- Harry
*Harry szemszöge*
Liz épp most szaladt be a házba pár cuccáért mert azt egyeztük, hogy ma nálam alszik.
- És, hogy akarjátok beavatni a nagyvilágot?- Boos
- Mibe?- értetlenkedtem
- Hát, hogy együtt vagytok!....Gondolod, hogy még sokáig eltudjátok titkolni?
- Hát....nem tudom mikor akarjuk elmondani, majd ha eljön az ideje.- mondtam
- Értem...és bocs, hogy igy kérdezősködöm. Nem akartam, hogy felhúzd magad rajta.
- Semmi gond...tudod igazából azért húzom fel magam rajta mert én a szívem szerint szétkürtöltem volna az egész világnak, hogy már foglalt vagyok de Liz még hallani sem akar róla.- szomorodtam el
- Akkor már értem! Elég szar lehet!
- Igazából az zavar, hogy, amikor kimegyünk a házból nem foghatom meg a kezét, nem csókolhatom meg......Úgy kell tennem mintha csak simán barátok lennénk.
- Hát tudod...szerintem próbáld meg ezt átgondolni az ő fejével. Ha megtudnák a rajongóid ő rengeteg ellenséget szerezne, vagy csak simán olyanokat mondanának rá ami nagyon sértő, hogy most ne mondjak csúnyát.
- Köszönöm Boos....biztos ez a problémája.- néztem ki az ablakon mivel már jött is vissza Liz
- Na megjöttem!- ült be mellém
- Akkor most hozzád?- nézett rám Boos
- Kicsim, kell még valamerre menjél?
- Nem.- Liz
- Akkor igen, hozzánk.- mondtam Boosnak
- Rendben.- és már el is indultunk
- Kajálunk valamit? Rendeljek Pizzát?- kérdeztem Liztől
- Ne rendelj! Én főzök vacsorát.
- Jó.....Tudod, hogy imádlak igaz?- kulcsoltam össze a kezeinket
- Sejtettem!
Az út többi részét csendben töltöttük mivel Liz elaludt a vállamon. Csak Boosal váltottam néha pár mondatot.
- Na...azt hiszem ma a vacsora elmarad!- emeltem ki Lizt az autóból
- Lehet...na jó szórakozást!- röhögött és azzal már el is hajtott
Óvatosan felvittem és lefektettem az ágyamba. Melléje feküdtem és csak hosszasan bámultam.
Visszagondoltam Zayn mondatára "Harrz, te nem vagy ay a hűséges típus."
Tudom mire gondolt. Tudom, hogy a múltamra célzott és azt is tudom, hogy nem szeretném ha arról az énemről Liz tudomást szerezne.
Ezt a kis gondolatmenetemet a telefonom csörgése zavarta meg.
- A francba! Szia Lou! Bocsi csak egy kicsit mérges vagyok!- kaptam fel a telefont
- Semmi gond! Mi a baj? Csak nem összevesztetek?
- Jajj nem...épp, hogy Lizzel most semmit  nem lehet csinálni mert elaludt az autóban.
- Az szívás!- mondta Louis
- Az.....- de ezt a mondatot nem tudtam befejezni mert Liz a nyakamat kezdte el csókolgatni és az ágy fele húzott.
- Hé haver! Itt vagy?- kiabált Lou a telefonba
Én csak kinyomtam a telefont és élvezte Liz cselekedeteit.
- Mit csinálsz?- villantottam meg neki egy perverz mosolyt
- Semmit! Csak szeretném ha ma kettesben lennénk!- mondta majd lemászott rólam
Na jó, az igazság az, hogy nem erre a válaszra vártam.
- Ez igy is lesz! Csinálunk kaját?
- Igen...gyere!
Két órába telt amíg megcsináltuk a vacsorát és az az igazság, hogy eléggé meg is éheztünk.
- Liz?!? Hány óra?
- 8. Úgyhogy már ehetünk is!- terítette meg az asztalt- Kimegyek a mosdóba kezet mosok!
- Oké.
Kihasználtam az alkalmat és gyorsan gyertyát gyújtottam.
- Ez nagyon gyönyörű! Hogy csináltad ilyen hamar?- jött ki a mosdólbol
- Hát...érted csináltam....azért ment ilyen gyorsan.- húztam ki a széket
- Köszönöm!
- Holnap nem csak a fodrászodnak meg a stylistodnak mutatnálak be hanem anyának meg Gemmának is ha van kedved.
- Jönnek ide?
- Igen....és meg szeretnének ismerni.
- Semmi kifogásom ellene!
- Rendben...akkor holnap megbeszélem velük, hogy hol legyen a találkozó.
Az este többi része nagyon jól telt.  Még megnéztünk egy filmet, vagyis megnéztünk volna ugyanis mind a ketten belealudtunk....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése