2013. augusztus 18., vasárnap

9. Fejezet

Sziasztok! Itt a 9.rész. Remélem tetszeni fog...a zenét
meg ajánlom, hogy hallgassátok
, főleg az elején.
Jó olvasást!

 


*Liz szemszöge*
- Liz! Harry! Nagy baj történt!- visítozott
- Nyugi Louis!- simogattam meg a hátát- Mi lett?
- Talán elfogyott a répa a raktárból?- röhögött Harry
- Harry!!!- szidtam le
- Paul kórházban van!- bökte ki végre
- Tessék???- Harry
- Ez most csak vicc úgy-e??? Mond, hogy csak vicc!- én
- Nem, ez nem vicc!
- És ez, hogy történt?- fogott hátulról át Harry nyugtatás képen
- Autóbalesete volt!- mondta Louis fájó hangon
- De jól van?- kérdezte Harry
- Most műtik!
- Jajj ne! Harry! Miért? Nem értem, hogy miért a jó emberekkel történik ilyen!- bújtam hozzá
- Semmi gond kicsim! Nem lesz semmi baja!- simított végig a hátamon
- A többiek már ott vannak! Úgyhogy........- Louis
- Menjünk be mi is!- fejezte be Harry
- Én vezetek!- jelentette ki Harry
- Dehogy vezetsz! Te maradj Liz mellett! Ez a dolgod!- mondta Louis ellent nemtűrő hangon
- Igazad van! Na gyere!- fogta meg a kezem.
~******~
- Sziasztok!- léptünk be a folyosóra
- Sziasztok!- kaptunk egy csendes választ
Mindenki komoran ül. Niall Lolát szorongatta, Louis odament Eleanorhoz, Danielle szorította Liam kezét, és Zayn az arcába temette a kezét. Nagyon fájt igy látni a csapatot.
- Nincs semmi hír?- kérdeztem
- Semmi! Még mindig a műtőben van!- emelte felém Zayn a tekintetét
Még így ültünk két órát, amikor az orvost láttuk meg felénk jönni.
- Mi van vele doktor úr?- futott a doki fele Perrie
- Tudják....elég súlyos autóbalesetet szenvedett! Mi mindent megpróbáltunk! Mr. Paul túlélte a műtétet, viszont......- itt egy kicsit elhalkult
- Mondja már!- idegeskedett mindenki
- Kómában van!- fejezte be
- Mi??? Ez nem lehet!- bújtam neki Harrynek
Csak annyit hallottam, hogy a lányok mind sirnak. Ők sem értik ezt az egészet.
- És bemehetünk hozzá?- kérdezte Harry
- Igen!....De csak kettesével! Higgyék el....nagyon sajnálom!
- Köszönjük!- Liam
Az orvos egyet biccentett a fejével majd elment.
- Ki megy be először?- kérdezte Harry
- Menjetek ti!- nézett ránk Louis
- Valaki még akar elsőnek?- Harry
Mindenki válasza az volt, hogy menjünk mi először, ezért igy is lett. Bementünk a kórterembe. Paul mélyen aludt. Nem túl rég óta ismerem, de az biztos, hogy egy nagyon rendes ember.
- Nem értem miért?- kezdtek el folyni a könnyeim
- Én sem Liz!- bújt nekem Harry
Láttam rajta, hogy ez őt is nagyon megviselte. Végig simítottam a hátán és szorosan átöleltem. Nem gondoltam, hogy ennyire jóban lehet az ember a menedzserével, de ők bebizonyították, hogy igenis lehet.
Leültem az ágy szélére és megfogtam Paul kezét.
- Olyan.....
- Igen! Mintha nem is élne!- ült oda Harry is
Még egy darabig bent voltunk de aztán ki kellett menjük, hogy a többiek is bejöhessenek. Utánunk Liamék majd Louisék, Zaynék és végül Niall meg Lola mentek be. Amíg ott ültünk olyan volt mint egy örökkévalóság. Mikor mindenki kijött lementünk az autókhoz és ott beszéltük meg, hogy mi legyen tovább.
- Akkor most mi legyen? Mi legyen holnap a koncerttel?- kérdezte Harry a kezemet szorongatva
- Hát...már nem tudjuk lemondani!- Zayn
- Nincs választás! Ezt most meg kell csinálnunk!- mondta Liam
- Igen...akkor holnap reggel 8- kor találkozunk az 1D házban!- Niall
- Rendben. Akkor szerintem menjünk és pihenjük ki a történteket!- mondta Louis
- Sziasztok!- köszöntünk el egymástól
Louis visszavitt az 1D házba és elvettük az autónkat és elindultunk Harry lakásához.
- Mostanában mindig ilyen későn jövünk haza!- próbálta másfele terelni a gondolataimat
- Igen!
- Esélyt sem adva egy szép éjszakának!- hajtotta le a szája szélét
- Miért? Így nem lehet szép éjszakánk?
- De, csak valahogy sokkal másabb lenne gondok nélkül!
- Igaz!
~******~
Reggel elég fáradtan ébredtem. Nem tudtam aludni. Úgy döntöttem, hogy megyek és lezuhanyzom hátha jobb lesz utána. Beálltam a tus alá és azon kezdtem el gondolkodni, hogy milyen lesz így a koncert? A srácok maguk alatt vannak, senkinek sincs kedve ehhez. Féltem. Kiszálltam a zuhany alól és a szekrény fele indultam.Nem tudtam a kinézetemen agyalni ezért sikerül felmérgesednem. Mérgemben bevágtam a szekrény ajtót amivel sikerült Harryt is felébresztenem.
- Miért vagy ilyen haragos?- mászott le mellém a földre és megpuszilt
- Nem tudok azon gondolkodni amin szeretnék! Nem tudom, hogy mit vegyek fel!
- Ezért van stylistod meg fodrászod, hogy ne keljen ezen gondolkodnod.- nyugtatott
- Igaz!.......
- Na gyere öltözzünk!- állitott fel
Hamar felvettem valami egyszerű ruhát és lementem a konyhába, hogy csináljak kávét Harrynek amíg öltözik. Rákellett jönnöm, hogy nincs kávé ezért úgy döntöttem, hogy megvárom Harryt itt lent. Mát vagy 15 perc is eltelt de Harry még sehol.
- Hol vagy? Nem jössz?- kiabáltam fel
Nem válaszolt ezért gondoltam jobb ha felmegyek és megnézem. Felmentem és végül a fűrdőben találtam meg a tükör előtt.
- Miért nem válaszoltál? És miért nem vagy még kész?
- Néz meg ezt a tincset! Elaludtam!- hisztizett
- Ohhh....édes! Ezt így kell!- igazítottam meg a kis fürtöt.
- Hát ezt meg hogy csináltad?
- Csak másik irányba kell fésülni! Na gyere!
Hamar beszálltunk, mikor kaptam Nialltól egy üzenetet:
" Szia! Légyszi lépjetek be a Nando's- ba! Köszi! :*"
Fura volt, hogy Niall megkért, hogy vigyünk kaját.....Most, hogy Paul nincs a legjobban azt mondta, hogy egyáltalán nem éhes.
- Mit ir?- kérdezte Harry
- Hogy lépjünk be a Nando's- ba.
- Megint eszik?- lepődött meg Harry
- Ezek szerint igen.
~*******~
- Sziasztok!- köszönt Harry
- Sziasztok!
Annyira nyomott volt a hangulat. Mindenki csak készülődött mert már megérkeztek a fellépő ruhák.
- Tessék Harry! Mehetsz öltözni!- hozta Perrie a Harry ruháját
- Köszönöm!
Rossz volt nézni, hogy mindenki olyan mint egy lehangólt gitár! Gondoltam, hogy ezt valamivel meg kell válltoztatni! Így nem lehet fellépni!
- Srácok! Tudom, hogy rossz, de próbáljatok meg egy kicsit vidámabbak lenni! Tudjátok, hogy így nem mehettek színpadra.
- Hogy kérhetsz ilyent??? Az az embert akinek egy csomó mindent köszönhetünk most kómában fekszik! Te nem tudod mien mert nem is ismerted!- orditott Zayn
- De én csak......pró......- próbáltam megmagyrázni
- Te semmi csak......nem tudod!.....- folytatta volna de szerencsére Harry pont ekkor ért vissza
- Mi bajod van?- lökte meg Zaynt
- Te engem ne lökdöss!- ütött Harry felé
- Nyugodj meg Zayn!- jött oda Louis
- Te meg ne mond meg, hogy mit csináljak!- mutatott ujjal Louias fele
- Zayn! Hagyd abba kérlek!- szólt ismét Harry
Zayn erre megfordult és ököllel szembe ütötte  Harryt. Harry a nem várt ütéstől a földre esett. Gyorsan odaszaladtam.
- Harry....édesem! Jól vagy?. néztem meg a szemét
- Persze! Csak meg fog kékülni.
- Zayn te nem vagy normális!- ordítottam neki
- Megérdemelte!- indult el az emelet fele
- Zayn! Mi van veled? Megütötted a barátod!- förmedt rá Liam
- Elmentem!- ment ki az ajtón
- Uttána megyek!- indult el Perrie
- Nem! Ilyen állapotban, amilyenben most ő van nem mehetsz utánna!- húzta vissza Perriet Niall
- Harry....kérlek ne haragudj rá! Nem tudja mi tcsinál!- magyarázkodott Perrie
- Nem kell bocsánatot kérned az ő nevében!- Harry
- Gyere fel! Kicsit kiigazíttom a kék foltot!- hívtam fel Harryt
- Oké!
Felmentünk és egyből neki is láttam.
- Meg van zakkanva ez az ember, lehet tényleg nem tudja, hogy mit csinál.- mondtam a kék foltot látván
- Szerintem nagyon is magánál van. Tény, hogy most bekavar ez a Paulos dolog, de Zayn sosem bírt engem. Csak most jött ki belőle.
- El tudod képzelni, hogy csak úgy megütött?
- Az a helyzet, hogy igen!- komorodott el
Ebben a percben nyíllott az ajtó és Zayn jött be rajta.
- Harry!......-kezdett bele
- Igen?!? Hallgatlak!
- Ne haragudj kérlek, csak elborult az agyam és......tudom, hogy egy barom vagyok! De kérlek bocsáss meg!
- De Zayn! Nézd meg mit tettél!- néztem rá
- Cssssss!- tette az ujját a számra Harry- Ez nem komoly de az, hogy a tudatodon kívül cselekszel az már az!
- Igen.....De már bevettem egy nyugtatót. Hátha segit.
- Rendben...akkor borítsunk fátylat rá. Oké?- Harry
- Rendben.- ölelték át egymást
- Szerintem menjünk le mert mindjárt ott kell legyünk!
- Igazad van! Menjünk!- Harry
- Liz, különben már a e ruhád is megérkezett.- Zayn
- Ohhhh....hogy került az ide?
- Taylor küldte!
- Értem...akkor megyek és felveszem!
Hamar lementünk és egyből a ruhám fele vettem az irányt. Valami gyönyörű volt. Nagyon tetszett.

Hamar felöltöztem, felvettem a cipőt, feltettem egy kis sminket és már indultunk is kifele. Láttam, hogy mindeggyik srác nagyon megnézett de Harry és Zayn tekintete különösen rám ragadt.
- Édesem! Te vagy a leggyönyörűbb csaj a világon!- jött oda Harry és fogta át a derekam.
- Köszönöm!
- Mehetünk?- Liam
- Tőlem igen! Különben hány óra?- kérdeztem
- 9- Louis
- Akkor tényleg menjünk!
~*****~
Lassan haladtunk az autóval mert emberek sokasága állt előttünk. Boos hiába dudált nem álltak félre. Addig- addig, hogy a biztonságiaknak sikerült félreállítaniuk az embereket és tovább tudtunk haladni.
- Te jó ég! Mennyi ember!És ezek mind titeket akarnak?
- Igen....- Harry
- És képesek voltak itt éjszakázni csak azért, hogy jó helyet kapjanak?
- Igen.....
- De basszus! Mi lesz ha egy autóból látnak kiszállni?
- Meglepődnek!- mosolygott Harry
- Vagy rám rontanak!- én
- Talán el kéne nekik mondani az igazat! Nem gondolod?- Harry
- Hát...én még nem nagyon szeretném beavatni őket! Lehet úgy rosszabb lenne!
- De lehet ha nem! Szerintem megértenék!- Harry
- Hát....talán mondhatnánk azt, hogy az unokatesóm vagy! Akkor megfoghatnád a kezem, megpuszilhatnál! Ezt akartad nem?
- Liz én ezt nem szeretném!
- Jó....hát nem kötelező.- mondtam kicsit hangosabban
Kiszálltunk és besétáltunk az épületbe. A többiek már megérkeztek és ránk vártak! Szerintem észre is vették, hogy nincs minden rendben mert elég furán néztek ránk. Mondjuk ezt nem is csodálom hisz Harry és köztem legalább 2 méter távolság volt. Harry még arrébb ment és úgy csinált mintha ott se lennék.
- Mi a baj? Összevesztetek?- jött oda Louis
- Ohhh....nem. Inkább csak összeszólalkoztunk.
- De biztos megtudjátok majd beszélni. Nem?
- Hát remélem!
- És titok, hogy min veszekedtetek?
- Nem! Különben a válasz egyszerű! Tudod Harry azt szeretné ha beavatnánk a nagyvilágot a kapcsolatunkba...én meg nem, Ezért felajánlottam, hogy mondjuk azt unokatesók vagyunk. Neki nem tetszett az ötlet és ezért felkapta a vizet. És most ilyen távolságtartó.- mondtam el
- Na ne aggódj mert helyre jön. Ja és különben én sem tartom jó ötletnek ezt az unokatesós sztorit!
- Tudom, már én is rájöttem, hogy ez nem volt jó ötlet, és ezért bocsánatot is fogok kérni.
- Miről folyik a beszélgetés?- jött oda Eleanor
- Hát.....csak tanácsot kértem Louistól.
- És jó tanácsot adott az én kis manóm?- puszilta meg Louist
- Igen!
- Srácok!- jött be a menedzser helyettes- Paul felébredt!
- Ez komoly?- kérdezte Danielle
- Igen! Most hívtak a kórháztól.
Láttam ahogy a srácok arcáról az a kemény tekintet átvált egy sokkal kedvesebbre. Mindenki nagyon boldog volt.
- Ja...és kezdtek 10 perc!- szólt vissza a menedzser helyettes
- Na  jó! Menjetek! Én hátul maradok!- jelentettem ki
- Rendben!- puszilt meg Louis
Gondoltam, hogy, mikor Harry jön a "szerencsepusziért" akkor bocsánatot kérek, de nem jött felém, egyből a színpadhoz ment. Nagyon rosszul esett, nem gondoltam, hogy ennyire megbántottam. Már majdnem felment, mikor utána kiáltottam:
- Harry!- Ő erre felkapta a fejét és nagy léptekkel felém jött
- Annyira sajnálom!- Harry
- Harry! Gyere!- szólt rá az egyik pasas
- Mindjárt!- kiáltott vissza
- Én is! De ezt majd megbeszéljük! Menj!- simítottam végig a zakóján
Egy rövid csókot hagyott a számon és ő is elindult.
~******~
Hamar eltelt az idő és most jött az a rész, hogy a srácok a VIP jegyesekkel találkoznak. Kézen fogva sétáltunk a VIP szoba fele, egészen addig amíg rá nem jöttünk, hogy nem otthon vagyunk.
- Sziasztok!- mentek  be asrácok a szobába
Mindenki csak sikítozott, egyszerűen nem tudták abbahagyni. Mikor már mindenkinek volt fotója meg autógrammja nekiálltak kérdezősködni.
- Louis! Igaz, hogy Eleanor terhes?
- Nem, nem igaz!
- Zayn miért cigizel, Niall ki az a csaj veled? Liam szakítottatok Daniellevel?- csak úgy záporoztak a kérdések. Alig győztek válaszolni. Én a megpróbáltam megkeresni Emilyt de az volt a gond, hogy nem tudom, hogy néz ki.
- Szia! Emily vagyok!- nyújtotta a kezét a velem szemben álló csaj
- Szia! Az az Emily?- mosolyogtam
- Igen, az!
- Liz vagyok? Miért nem mész te is kérdezősködni?
- Hát...szerintem a magán életük az csak rájuk tartozik!
Itt már megfogott a csaj. Milyen igazat beszél.
- Harry! Liz tényleg a bárátnőd?- jött a várva várt kérdés ami az én fülemben is megakadt
Mindenki tekintete Harryre szegeződött. egy pillanatra felém nézett majd vissza.
- Liz.....Lizel csak barátok vagyunk! szóval nem kell félnetek...szingli vagyok!- röhögött és vele mindenki más is
Lejárt a VIP- zás és már csak mi voltunk a szobában meg Emily.
- Aránylag jó koncert volt nem?- Liam
- De a rajongók sem voltak túl tolakodóak!- Harry
- Igen Kanadához viszonyítva tényleg nem voltak tolakodóak!- röhögött Niall
- És kicsim? Untad?- jött oda Harry
- Nem....És köszönöm, hogy elintézted a kérdést.
- Szívesen! Bár nem volt tul jó érzés hazudni nekik.
- Elhiszem......Amúgy ő itt Emily! Vagány csajszi nagyon!- súgtam meg neki
- Ja...akkor menjünk oda. Mégis csak mi hívtuk meg.- Harry
- Igazad van!- helyeseltem
- Szia Emily! bocsi eddig nem tudtam veled foglalkozni a sok ember miatt de nagyon örvendek, hogy eljöttél.
-Ohhh...semmi gond! Én köszönöm, hogy meghívtatok.
- Srácok! Mehettek bulizni!- jött be a helyettes
- Nektek van kedvetek most bulizni?- kérdezte Louis
- Hát...nekem nincs!- Liam
- Nekem se sok!- Harry
- Niall? Zayn? Lányok?- kérdezte a helyettes
- Kösz!Inkább kihagyom!- mondtam
- Én inkább hazamennék!- Niall
- Én is!- helyesel Zayn
- Na jó! Akkor szevasztok!- és már el is ment
- Valaki valami újat tud Paulról?- Niall
Senki sem válaszólt.
- Ohhh...te itt maradtál? Nem találtál ki?- nézett Liam Emilyre
- Emily velem van!- mondtam Liamnek
- Ohhh...ezesetben hello! Liam vagyok!- nyújtotta a kezét
- Én meg Emily!
- Csináljunk már egy képet Emilyvel is!- Louis
- Oké!
Felálltak a fotóhoz én meg megcsináltam.
- Nagyon szuper kép lett!- én

- Köszi srácok!- mondta Emily
Úgy döntöttünk most inkább hazamegyünk, majd holnap megbeszéljük a mát egy vacsora mellett Harrynél amire Emily is hivatalos.
~*******~
- Liz! Én sajnálom tényleg a mai veszekedést!- kezdett bele Harry
- Tudom Harry! Én sem igy akartam de a végére egész jól megoldottad.
- Hát...igen csak tudod az a hazugság! Amúgy tényleg nem akarod elmondani nekik?
- Nem, mg nem!
- De meddig?
- Hát...nem tudom, majd jön magától.
- Lehet!- erre Harry lehasalt mellém egy szál boxerben és röhögni kezdett.
- Mi van? Mi olyan vicces?
- Hát te...meg a hajad!
- De jó, hogy te ilyen jól szórakozol rajta!- nyomtam neki egy párnát a fejének
Ő erre felkapott egy másikat és kezdődött a harc. Csak kacagni tudtam azon, hogy ülök az ágyon és tollak rendesnek körülöttem.
- Te jó ég! Mit csináltunk!- tettem a szám elé a kezem

- szeretlek te kis!- csókolt meg
- Te kis mi?- húzódtam el tőle, hogy befejezhesse.
- Te kis egér!- röhögött és magára húzott
- Egyre jobb! Az előbb leröhögöd a hajam, most meg leegerezel? Nem szégyelled magad?- csókoltam meg most én
Egyre szenvedélyesebben kezdett el csókolni, a nyakamat, vállamat, számat. Már csak azon vettem észre magam, hogy csupasz a felsőtestem és szorosan a Harryéhez simul. Nem tudom hol van ilyenkor a betegségem de ha eddig nem jött elő akkor már ne is jöjjön. Addig- addig, hogy Harryről is lekerült a nadrág és vele együtt a boxer is. Kicsit féltem, hogy mi fog történni de bíztam Harryben.
- Biztos akarod?- nézett rám
- Igen Harry! Akarlak!
Egész testem rábíztam. A karjaiban biztonságban éreztem magam.Nagyon óvatos volt és végig figyelt arra, hogy nekem jó legyen. Nagyon jól éreztem magam vele és remélem, hogy ő is viszont. Nem sok kellett és a karjai közt aludtam el...........................





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése