2013. augusztus 18., vasárnap

6. Fejezet

*Liz szemszöge*
A reggelem elég jól indult. Harry mellett ébredtem kipihenten.
- Szia kincsem! Jól aludtál?- puszilt meg
- Igen....Nagyon jól!
- Kérsz reggelit?
- Igen. Készítünk valamit?- másztam le az ágyból
- Mit?
- Nem tudom......azt még meglátjuk.
- De Roset elküldhetjük az üzletbe ha kell valami.
- Ki az a Rose?- érdeklődtem
- A bejárónőm.
- És ő itt van mindig?
- Hát nem mindig de elég szokszor az bíztos. Na gyere menjünk le.- fogta meg a kezem
- Jó reggel Rose!- köszönt Harry
- Két emberre kellett volna terítenem! Nem tudtam! Azonnal tesrítek!- idegeskedett
- Nem baj....nem szóltam, hogy itt alszik a barátnőm. Hírtelen gondolat volt.
Láttam, hogy a barátnő szó hallottánál Rose egy kicsit megemelte a fejét de nem szólt  semmit.
- Amúgy Elizabet Hawson vagyok!- mutatkoztam be
- Örvendek!- mosolygott
- Na gyerünk éhes vagyok!- hisztizett Harry
- Igenis...sietek!- Rose
- Jajj nem magának mondtam Rose hanem Liznek.- röhögött Harry
- Na hadd csak el te!- csikiztem meg
- Ne naaaa.....- sikoltozott Herry ugyanis nagyon csiklandós
- Ne aggódjon Rose, mi csinálunk reggelit!- én
- Igen...nyugodtan hazamehet. Ja és a fizetése a helyén van.- Harry
- Köszönöm! Viszlát!- ment ki az ajtón
Nemsokára már csak ketten voltunk Harryvel.
- Főzzünk spagettit és csináljunk hozzá szószt!- hangosítottam ki gondolataimat
- Jó...azt nagyon szeretem. Mivel kezdjük?- Harry

- Hát...talán főzzük meg a spagettit!- röhögtem
- Arra gondoltam, hogy ma elmehetnénk valamerre mert még ma vagyunk szabadok, tudod holnap stúdió.- vetette fel az ötletet
- Hát...nem tudom az a helyzet, hogy valakinek segítenie kéne anyának, és amúgy is már Tom is megemlítette, hogy hiányzik neki a régi testvére.....
- Szóval nem akarsz velem lenni?- hajtotta le a fejét Harry
- De-de csak kicsit a családommal is kéne legyek.- simogattam meg a vállát
- Tudom...ne haragudj csak.....
- Tudom Harry....én is nagyon szeretlek- szakítottam félbe- De most jut eszembe, hogy Tom is megkért áljak neki modellt, úgyhogy muszáj lesz hazamennem.
- Jó...akkor hazaviszlek!- mondta szomorúan
- Köszönöm. Különben azt hiszem, hogy ma Louis is átjön mert anya valami ruhát kell neki csináljon meg Eleanornak is azt hiszem.
- Oh...a fenébe...pedig Louival akartam elütni az időt...- morgolódott.
- Hát Harry...ha van kedved végignézni ahogy Tom lefotóz akkor tőlem maradhatsz is. Sőt akkor legalább együtt is lehetnénk.- ajánlottam fel
- Rendben...úgyis kíváncsi vagyok, hogy milyen vagy modellként!
- Remek!- röhögtem
- Gondoltam is! Na szállj be!
Hamar hazaértünk mivel nem tudom milyen okból de Harry minél hamarabb ott akart már lenni.
- Sziasztok!- nyitottam be az ajtón
- Szia-sztok!- köszönt anya egy halvány mosollyal a szályán. Nem tud megbékélni a tudattal, hogy együtt vagyunk Harryvel.
- Én fellépek, hogy szóljak Tomnak az érkezésünkről, te addig maradj itt!- mondtam Harrynek
- Rendben de siess!- csókolt meg
- Jövök 10 perc.- indultam el.
*Harry szemszöge*
Alig jöttünk meg már Liz fel is szaladt Tomhoz. Azt mondta, hogy várjam itt meg. Amikor igent mondtam, hogy itt maradok még nem tudtam mire vállalkoztam.
- És mióta vagytok együtt?- faggatózott Kate
- Hát......egy pár napja.- mondtam
- Harry!- ez már rosszul kezdődött- Én nagyon kedvellek téged de a lányomat is féltem. Remélem ezt megérted.
- Értem, hogy mire gondolsz, de nem kell aggódnod mert szeretem Lizt és nem szándékozom megbántani.....
- Na mehetünk!- jött le Tom meg Liz az emeletről
- Kimegyünk a kertbe?- Tom
- Igen, ott szép lenne. De mit vegyek fel?- kérdezte Liz
- Hát amíg én beállítom a gépet meg a helyszint meg mindent addig menjetek fel és keressetek valami jó ruhákat.- Tom
- Oké!
- De aztán nekem szexi legyél!
- Arról majd én gondoskodok!- kacsintottam Lizre.- Na gyere!- indultunk el a szobája felé
- Mit beszélgettetek anyával?
- Hát csak az orromra kötötte, hogy vigyázzak rád meg ilyenek....
- Gondoltam...csak már késő volt téged is magammal hívni. Bocsi
- Semmi gond....Már úgy is mindegy
- Ez milyen?- emelt fel egy kék ruhát
- Szerintem ezt mindenképp hozd!
- Oké!- Liz
- És ezt is!- én
- Ezt a minit is?- emelte fel az egyik vállfát
- Igen...ebben nagyon szexi leszel ahogyan Tom is kérte
Miután minden ruhát kiválasztottunk leindultunk a kertbe de nem találtuk ott, se őt, se a fotóscuccokat.
- Anya, nem tudod hova lett Tom?- idegeskedett Liz
- De...bement a fotószobába
- De azt mondta kint fotózunk!
- Kicsim, nyugi!- próbáltam nyugtatni.- Gyere menjünk fel!
Bementünk a terembe és Liz máris kérdőre vette Tomot:
- Nem azt mondtad, hogy kint leszel?
- De, de meggondoltam magam.
- Na jó, fogjunk neki.- jelentette ki határozottan
- Nem baj ha maradok?- néztem Tomra
- Ha Lizt nem zavarja akkor tőlem maradhatsz.
- Engem nem zavar.- Liz
- Oké! Akkor maradok.
Tom rengeteg fotót csinált amik szerintem csodásak lettek. Van egy pár kép ami különösen tetszik és meg akarom beszélni Tommal, hogy nyomtassa ki nekem.
- Na akkor én megyek és segítek anyának!- Liz
- Jó. Mi addig átnézzük a fotókat Harryvel.
- Sziasztok!- puszilt meg minket
*Liz szemszöge*
Bementem a konyhába és láttam, hogy anya épp mos valamit a kagylóban. Lassan a háta mögé lopóztam és megilyesztettem.
- Szia!
- Te!!!! Tudod, hogy megijedtem????- ugrott fel anya
- Bocsi de nem hagyhattam ki! Mit mosol?- kíváncsiskodtam
- Meggyet. Meggylevest főzök.
- De jó! Azt úgy szeretem.
- Ennek örvendek! Kincsem...tudod...valamit meg kéne beszéljünk....
Tudtam, hogy csakis Harryről lehet szó.
- Anya....mondtam már, hogy nincs mit beszélni róla. Szeretem Harryt. Nem érted?
- De kicsim.....tudod, hogy ő egy nagyon híres ember...és a média meg ilyesmi. Nem félsz?
- Nem anya, nem félek mert Harry vigyáz rám.
- De Harry nem tud megvédeni mindentől......
- Ezért vannak a testőrök anya....- én
- Már testőröd is van???- lepődött meg
- Igen....Ebből is látszik, hogy Harry vigyáz rám...Kérlek....- néztem rá kérőn
- Jó talán...de szerintem ezt akkor is elsiettétek!
- Na jó...én nem vagyok hajlandó veszekedni! Megyek inkább megjárom magam! Szia!- csaptam be az ajtót
Sétálni kezdtem és gondolkodni azon amit anya mondott. Kicsit megálltam és átfuttattam az agyamon a mondatait.

Talán tényleg igaza volt és elsiettük.De az a baj, hogy akármit teszek, akármerre forgatom a gondolataimat, mindig csak az lesz a vége, hogy rájövök egyre szerelmesebb leszek belé. A végén úgy döntöttem, hogy hazamegyek és beszélek vele.
~********~
- Sziasztok!- köszöntem Harrynek meg Tomnak
- Szia! Gyere nézd meg a képeket!- hívott Harry és mutatott az ölére
- Nagyon szépek lettek! Igazi profi munka!- büszkélkedett Tom





                                                          *kedvenc képek*
- Tényleg tökéletes munka. Különben jók.- én
- Mi a baj?- Tm
- Semmi csak nagyon kéne beszéljek Harryvel!- néztem az emlitett személyre
- Velem? Mit?- nézett vissza rám Harru
- Na akkor én azt hiszem megyek. Majd találkozunk!
- Oké! És köszi mindent!- intettem Tomnak
- Na hallgatlak!- Harry
- Beszéltem anyával...vagyis inkább veszekedtem!- kezdtem bele
- És? Neked is azt mondta, hogy vigyázz rám?- röhögött
- Nem Harry....az a baj, hogy ellenzi a kapcsolatunkat!
- Oh..ne már! Igazad volt! Tényleg nem örvendett nekünk!
- Én megmondtam! És szerinte nem fogsz tudni megvédeni mindentől. Itt gondolt a médiára szerintem.
- De te úgy-e nem értesz vele egyet?- aggodalmaskodott
- Hát...lehet ha....!- én
- Nem lehet ha...! Bíztos, hogy szeretjük egymást nem?
- Igen, biztos!- én
- Akkor meg? Kincsem...tudod, hogy mindennél jobban szeretlek....tudod, hogy megteszek mindent annak érdekében, hogy ne legyen semmi bajod.....- Harry
- Igen tudom...
- Na akkor meg? Majd anyukád megszokja, hogy együtt vagyunk.
- Igazad van!- öleltem át
- Na gyere menjünk le!
- Jó.
*Harry szemszöge*
Tommal megnéztük a fotókat. Szépek lettek, sőt csodásak. Büszke vagyok, hogy Lizt a barátnőmnek mondhatom.
- Figyelj Tom! Ez a kép nekem is kéne! Ki tudnád nyomtatni?
- Igen, persze! Holnap oda is adom!
- Köszi
- Amúgy én örvendek a kapcsolatotoknak! Szerintem találtok! És különben is ha Liz boldog akkor én is.
- Hát....köszönöm neked ezt is!
- Igazán nincs mit!
Valaki benyitott ezért hátra fordultunk és kiderült, hogy Liz az. Beült az ölembe és úgy néztük meg a képeit. Kicsit szomorúnak tűnt ezért gondoltam, hogy majd megkérdem mi a baj de kiderült, hogy ő is akar velem beszélni. Elmondta, hogy beszélt az anyukájával, és megpróbálta lebeszélni arról, hogy velem járjon. Szerencsére aztán sikerült meggyőznöm, hogy hülyeség lenne ha szakítanánk. Mikor mindent megbeszéltünk elindultunk lefele.
- Szia anya!- köszönt Liz Katenek
- Szia-sztok!
- Figyelj anya...sajnálom! Nem akartam így beszélni veled!
- Semmi gond! Külöbben én is nagyon sajnálom, hogy megpróbáltalak szétválasztani titeket.
- Akkor béke?- Liz
- Igen......- ölelték meg egymást
- Vettem két mozi jegyet! Nem akartok elmenni?
- Mit szólsz Harry?- nézett  rám Liz
- Oké....most?
- Igen...most lesz a film 7-től.- Kate
- Akkor menjünk!- én
- Na van még addig 1 óra! Mit szólnál ha  mondjuk sétálnánk?- Liz
- Fel mersz vállalni az emberek előtt? Nem félsz?- néztem rá
- Ha velem  vagy akkor nem!- mondta határozottan felém nézve
- Na menjetek! Legyetek kettesben!- tessékelt ki Kate
- na ne...egyszer átöltözök!- Liz
- Nem kell ez a fotós ruha pont jó! Úgy-e Kate?
- Igen...menjetek!- csukta ránk az ajtót
- Neked is szia!- kacagott Liz
- Örvendek, hogy ezt meg tudtuk beszélni.- kezdtem bele
- Én is! Nagyon.
~*********~
A moziból kifele jövet csináltak rólunk egy pár fotót, ami gondolom hamar felkerül majd a netre mint mindig.

Egy pár kérdést is kaptunk, hogy most ez egy randi? Meg, hogy járunk? Mióta vagyunk eggyütt? De sikeresen túléltük.
- Nem láttam nálatok Louist! Nem jött át?
- Nem tudom...talán pont akkor jött, amikor mi fotozkottunk
- Az lehet.
- Úgy sajnálom, hogy holnap nem lehetünk együtt.- Liz
- Hát....Majd meglátjuk. Gyere menjünk!- kísértem az ajtóig.- Aludj jól! Majd beszélünk!
- Szia! Te is aludj jól! Holnap hívlak!- csókolt meg
- Rendben! Szia!- csukta be az ajtót.
Én hazamentem és gondoltam írok még neki egy SMS-t de csak annyit sikerült írni, hogy aludj jól és szeretlek mert belealudtam..........................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése